sobota, 26 listopada 2016

ŚnieguŚnieg #5 Mój filmik na YouTube

Hej!
Kilka dni temu na YouTube dodałem filmik jest niepubliczny, ale jak ktoś ma linka to można go obejrzeć.
Ja wiem, że jest słaba jakość, drganie, no ale zrobiłem film bo chciałem, dla siebie.
Nie wiem czy w ogóle kiedyś zrobię jakiś drugi filmik, ale jest pierwszy na razie.
Link do filmu----> https://www.youtube.com/watch?v=wKYVTdSu2AA&feature=youtu.be


Pytania
[P] Gdzie idziesz po gimnazjum
Odp. Stalowa Wola na Fototechnika (nie pewne)
[P] Masz swoją stronę na Facebook'u?
Odp. Nie, nie mam, nie jest mi potrzebna.
[P] Masz Instagrama?
Odp. Tak, mam link do niego---> adrianfechner_/
[P] Podałbyś przyczyny tych rzeczy, których się boisz? (Chodzi o post gdzie pisałeś "10 rzeczy, których się boisz")
Odp. Okej xd Zapraszam na ten post--> 10 rzeczy, których się boje(KLIK)
1. Pająki- bo są włochate, brzydkie i grube
2. Imprezy- za dużo ludzi 
3. Pijani ludzie- śmierdzą alkoholem, psują sobie życie
4. Kamyki- bo kiedy byłem mały ktoś rzucił mnie kamykiem w brew i miałem zszywaną. I kiedy jeżdżę na rolkach musze uważać na kamyki bo inaczej się wywale.
5. Ludzie- są wredni, umiął zniszczyć życie, bo się patrzą jakby człowieka niewidzieli, obgadują (chodzi o te babcie)
6. Disco Polo- jest okropna, nie przyjemna dla uszu.
7. Horrory- Chyba będzie o tym osobny post. Chodzi o przeżycia związane z nimi.
8. Rozpędzony samochód- wypadki samochodowe, pisk opon, popisywanie się.
9. Szybkość- wypadki, popisywanie się.
10. Psy- byłem kilka razy pogryziony przez psa.
[P] Co sądzisz o Sexmasterce?
Odp. Jest sobą, nic do niej nie mam. Robi to co chce, to jej życie. Jest mi obojętna.

Okej to tyle z kategorii pytań.

Piosenka Tygodnia
Zdecydowanie na ten tydzień jest to piosenka "Tabb&Sound'n'Grace- "Someone"
Jezu jak ja kocham tą piosenkę, jest mega. Mam nadzieję, że ją znacie.

Film Tygodnia
Może oglądaliście, a może nie "Listy Do M"


Film ten nie dość, że jest mega śmieszny, to i wzruszający. Zawsze kiedy go oglądam płaczę i ze śmiechu i ze wzruszenia.
W film jest mnóstwo miłości, nie widać tego za bardzo, ale naprawdę jest jej tam mnóstwo.
Czy dla was Wigilia jest zwykłym dniem w roku?
Dla mnie nie, to jest coś magicznego, nie rozumiem ludzi, którzy tego nie czują!

Ulubieniec Tygodnia
Są to Świąteczne piosenki. Jak wspominałem kiedyś świątecznych piosenek zaczynam słuchać w lipcu.
Kocham kolędy, piosenki świąteczne i w ogóle wszystko co ze świętami związane.

Antyulubieniec

Papierosy elektryczne.
To też zazwyczaj wiedzie gimbaza pali bo tu chodzi o SWAG.
Jak nie palisz nie nadajesz się do niczego.
A jak palisz możesz NAWET dotknąć ręką ucznia na wysokich progach.
Zazdro, też bym chciał, a nie... jednak bym nie chciał.

Jedzenie Tygodnia
Ciastka, wiecie takie kruche mega dobre. Kocham je, ale bym sobie zjadł .


Ciekawostka Tygodnia

Czy wiecie, że w Rosji prezenty rozdaje Dziadek Mróz i jego wnuczka Śnieżynka?

Wyzwanie Tygodnia
[W[ Zrób hardkorowe selfie
Nie wiem czy można uznać to za hardkorowe, ale no jest jakieś tam no.
Zdjęcia z wakacji więc troszkę stare.

Tutaj macie jeszcze jak robili mi zdjęcia (Pozdrawiam Gabrysię, Madzię)

To tyle na dziś. Do zobaczenia!

20 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Już czuć święta! Też bardzo lubie Listy do M.
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Film świetny :) Bardzo podoba nam się to w jaki sposób pokazałeś swoją okolicę ;) KOCHAMY LISTY DO M <3 Buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lece oglądać film, też lubię listy do m :D jeden z fajnych polskich filmów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Starsze osoby uwielbiają plotkować, tworzą koła wzajemnej adoracji, zaglądają przez okno na sąsiadów.
    A ja nie spotkałam się z traktowaniem w stylu "nie palisz papierosa, to jesteś gorszy". Zaproponowano mi, odmówiłam, nikt nie zaczął mnie traktować z tego powodu gorzej. Raczej tu nie chodzi o żaden SWAG, ale samą chęć spróbowania czegoś nowego. Niektórych palenie uspokaja, nie widzą w tym nic szkodliwego (bo to nie jest prawdziwy papieros - taaa). Zresztą kiedyś były nawet łatwiej dostępne niż te normalne. Szczerze powiedziawszy, to widzę więcej dorosłych ludzi, którzy palą to świństwo niż młodszych ode mnie :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zresztą wydaje mi się, że to przymuszanie jest podpatrywane od dorosłych. Ile to ja razy słyszałam o sytuacjach "Jak się ze mną nie napijesz, to się pogniewam", "Jak to nie pijesz? Nie wygłupiaj się!", "To tylko kieliszeczek!".

      Usuń
    2. Oczywiście te sytuacje były w wykonaniu dorosłych ;)

      Usuń
    3. Wiesz w każdym mieście jest inaczej, ja mieszkam na totalnej wsi. Naprawdę u mnie jest tak że większość młodych ludzi pali e-papierosa tutaj 100% szczerości. Oni myślą, ze to nic takiego a psują sobie zdrowie nie wiedząc chyba o tym. Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Ja mieszkam na przedmieściach, ale głównie mam kontakt z ludźmi z centrum miasta. To też zależy od środowiska, w jakim człowiek się obraca, na jakich ludzi natrafiamy.
      Ogólnie nie są jeszcze znane dobrze skutki palenia e-papierosów ze względu na ich krótkie istnienie. Za kilka lat może będzie łatwiej określić ich wpływ na ciało, ale wiem, że nie może być dobre, skoro jest w tym tyle chemii.

      Usuń
    5. Na pewno nie jest dobre, to jest w 100% pewne. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. w tamtym roku o tym filmie było glosno, a go jeszcze nie ogladalam dlatego musze koniecznie obejrzyc! :)

    pozdrawiam serdecznie :*
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ten filmik, oczywiście wiesz czekam na kolejne. Co do piosenki wolę wersję po polsku, bardziej wpadła mi w ucho. Post jak zwykle świetny i czekam na kolejne. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka