niedziela, 26 listopada 2017

The Walking Dead- serial który zmienił moje myślenie.

*Fajnie się czyta przy piosence Fast Car (KLIK)*

Czy serial o Zombie może zmienić czyjeś myślenie?
Czy ludzie, którzy zabiją w tym serialu uczą nas czegoś nowego?
Czy SERIAL, jakikolwiek może coś zmienić?
Owszem, może.



Ludzie myślą, że to tylko serial i "będzie dobrze" ale nie rozumieją tego że niektóre osoby mogą brać to do siebie. To co sie dzieje w tym serialu, może na nich źle lub dobrze działać.
Dla mnie serial TWD zmienił moje myślenie i nadzieję na kolejny dzień.


Nigdy nie wiadomo co może sie stać  jutro. A jeśli wybuchnie 3 wojna światowa? A jeśli będzie koniec świata?
A jeśli wybuchnie apokalipsa Zombie?

Serial nie uczy jak zabijać, chociaż w sumie to jest pomocne gdyby faktycznie taka apokalipsa wybuchła.
Uczy o przyjaźni, miłości co w tym świecie takiego czegoś nie ma. Uczy jak dogadywać się z innymi, jak... Po prostu być dobrym (mimo że zabijają ludzi).


"To tylko głupi serial"- właśnie nie.
W tamtym świecie jest o wiele lepiej niż w tym. No nie sądzicie?
Ja wolałbym być  tamtym świecie niż w tym.
Dlaczego? To proste. W tamtym świecie wszystko było by prawdziwe, nie udawane.


"Zginałbyś" może, ale przynajmniej otoczony przyjaciółmi.
Może mam bujną wyobraźnię, ale w sumie... Sam nie wiem.


Uważam, że seriale,(nie tylko ten) uczą. 
Naprawdę uczą wiele i nie tylko książki
Naprawdę, szczerze z serca polecam wam ten serial. Wszystkim. Każdemu.
Nie zależnie od wieku (no chyba ze 10-latki, ponieważ jest to brutalny serial).


Nie wiem czy to jest wszystko co chciałem napisać, jeśli tak to jestem z siebie dumny. Jeśli nie, to nic nie szkodzi by napisać jeszcze raz.


   
Pozdrawiam fanów The Walking Dead <3


32 komentarze :

  1. Nie oglądałam tego serialu jeszcze,ale skoro polecasz to pomyślę... 🤔
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego serialu, ale chyba niedługo się na niego skuszę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tego serialu, raczej unikam zombie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jetem fanką TWD! Jest to mysle jeden z najlepszych seriali, powtalyvh w tej dekadzie! Razem z bohaterami przeżywamy wiele trudnych sytuacji! Sweitny post :)
    -----
    https://styluliczny.blogspot.com/2017/11/milczenie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeden z najlepszych seriali. Niedość że przeżywamy prawie to samo co oni to jeszcze wylewamy z siebie łzy. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Uhuhuh, post typowo pode mnie :'D Kocham Walking Dead, kilka lat temu zaczęłam ten serial oglądać, nadrobiłam wszystkie sezony i jestem na bieżąco, co poniedziałek o 18:00 oglądam na internecie anglojęzyczną wersję, a o 22 - wiadomo - polską :) Co więcej, zaraziłam tym nawet mojego chłopaka, który był zdecydowanie anty zombie :'D Polecam Ci również obejrzeć 3 sezony Fear The Walking Dead - mają połączyć obydwa seriale :)
    będę tutaj wpadać częściej.
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/11/swieta-przebaczenie-przeznaczone-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem właśnie że mają połączyć dwie serie, to dopiero będzie miazga! Zarażaj dalej, niech będzie wiecej fanów!

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym serialu. Ciekawy wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten serial 😊 bardzo fajny post przeplataty zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten serial, jeden z lepszych jaki oglądałam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem mieszanie nastawiony do tego serialu ze względu na tematykę zombie za którą nie przepadam, ale jest tylko pozytywnych opinii, że prędzej czy później wezmę się za niego :) !
    www.justine-r.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jest tam zombie ale to nie one grają główną rolę w tym serialu, naprawde polecam serdecznie

      Usuń
  10. Oczywiście, że seriale mogą uczyć. Teksty kultury uważane za głupie też. Ja np. będąc nastolatkiem zacząłem regularnie ćwiczyć po obejrzeniu Kung-fu Pandy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam nigdy nawet jednego odcinka, a w sumie powinnam, bo serial był kręcony w mieście, w ktorym mieszkałam przez 3 lata, w Atlancie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam ten serial i przyznam, że wymiata! Nie dziwię się, że tak bardzo Ci się podoba, bo moje serce też skradł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten serial. I jak dla mnie to sezony od 1 do 5 są najlepsze (jak dla mnie) ! Oglądam teraz najnowszy sezon i mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie według mnie również 1-5 to najlepsze sezony. 8 najnowszy sezon nie wystartował tak źle chociaż wojna która jest między Rickiem a Neganem powoli mnie nudzi...

      Usuń
  14. Zgadzam się z tobą
    The Walking Dead to więcej niż serial i też zmienił moje życie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero zaczynam oglądać, jakoś wcześniej nie było nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko serial, ale muszę nadrobić! Plus nienawidzę Carla ;_;

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka