wtorek, 14 listopada 2017

Chciałem.

Czasem ludzie okazują sie inni niż myślicie. Znowu zaufałem i znowu sie zawiodłem. Pisałem o tym żeby nie ufać dziewczynom. Żeby nigdy sie z nimi nie przyjaźnić i co? Znowu to zrobiłem, znowu znalazłem "przyjaźń" I znowu jej nie mam. Ale wciąż wierzę, wierzę że w głębi tych wszystkich dusz które chodzą po ziemi, czeka ktoś na mnie. Czeka ktoś na mnie z otwartymi rękami. Przyjmie mnie do siebie i przytuli. Powie że będzie zawsze.
Znowu zadaję sobie pytanie czy przyjaźń istnieje. Może i istnieję ale nie w moim życiu.
Nie ufajcie. Nie dawajcie drugiej szansy. Z trudem przełykam ślinę I mówię "dam radę". Mówię "będzie dobrze". Wciąż w to wierzę i nigdy nie tracę nadziei.
Dam wam radę KIEDY CHCECIE COŚ POWIEDZIEĆ SWOJEMU PRZYJACIELOWI ALE BOISZ SIE TEGO TO I TAK MU POWIEDZ bo prawdopodobnie go stracisz.

Czuje sie jak ostatni skończony debil, który po raz kolejny dał sie wjebać w "przyjaźń" której tak naprawdę nigdy nie było i nie będzie.

Sama tego chciałaś, odszedłem i nie wrócę.
Zrezygnowałaś, zrezygnowałem.




12 komentarzy :

  1. https://www.youtube.com/watch?v=vt1Pwfnh5pc

    OdpowiedzUsuń
  2. eh po prostu musimy trafić na odpowiednią osobę i nie ufać od razu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. smutne :( niestety mam ten sam problem, trzymaj się :)
    https://mojaszafamodnaszafa.blogspot.com/2017/11/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz życie mnie nauczyło jednej rzeczy, nie zawsze przyjaźń jest na zawsze, po prostu czasem zmieniają się priorytety, my się zmieniamy, druga osoba się zmienia. Jeśli boisz się powiedzieć czegoś drugiej osobie to masz rację, dana relacja zmierza ku końcowi, bo to znaczy, że nie czujemy od tej osoby akceptacji. Czasem nie warto trzymać się kurczowo tego co było. Warto też zmienić podejście, bo w tedy w naszym życiu pojawiają się pozytywni ludzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Na pewno twój komentarz w pewnym sensie mi pomógł

      Usuń
  5. Świat nam się tak posypał, że często nie ufamy sobie... nie mówiąc już o innych... A ludzie nauczyli się zakładać te idiotyczne maski, na każdą okazję inną i możemy mieć bliski kontakt z kimś przez bardzo długo, a za przeproszeniem, gówno będziemy o nich wiedzieć... Moja była najlepsza przyjaciółka jest teraz moim wrogiem numer 1, ja mimo to wspominam naszą przyjaźń bardzo dobrze - ona usiłuje wbić mi nóż w plecy przy każdej okazji... Tyle razy przejechałam się na ludziach, że gdybym zaczęła opowiadać, mój komentarz by był dłuższy od Twojego posta haha
    Dlatego zmykam, trzymaj się i nie trać wiary!
    H&G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jakbyś to opisała, bardzo lubię czytać takowe komentarze.
      Nie rozumiem dlaczego ludzie chcą nas tak bardzo skrzywdzić. Ludzie to zło (oczywiście nie kazdy) pozdrawiam i mam nadzieję ze y ciebie bedzie lepiej!

      Usuń
  6. Warto ufać, ale nie każdemu :/ U nas chłopak jednej z nas również okazał się pomyłką. Jedyny wyjściem było zerwanie :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka