wtorek, 6 lutego 2018

Disney Fairies TAG

Witam!
Zostałem nominowany do TAGU przez Kate z Kanału DisneyLady(KILK) . Odpowiem na 21 pytań, nie ma co przedłużać :)

1. Którą wróżkę lubisz najbardziej? (książka i film)

Nie zdziwi was to, ale ja w filmie jak i w książce najbardziej lubię Dzwoneczka

2. Którą wróżkę lubisz najmniej? (książka i film)

Kiedyś nie lubiłem Różyczki, lecz teraz jest to Iskierka, jeśli chodzi o film. W książce nie ma takiej wróżki.

3. Który talent wydaje Ci się najbardziej użyteczny?

Według mnie każdy talent jest bardzo użyteczny.

4. Który talent, według ciebie mógłby nie istnieć?

Jak wspominałem wyżej, każdy jest potrzebny.

5. Czy istnieje talent, którego ci brakuje?

Zawsze chciałem żeby był taki talent związany ze słodyczami. Chodzi o to że wróżka dostknie czegoś i zamieni to w lizaka lub cukierka.

6. Ulubiona Książka z serii o wróżkach?

Lila i wieczne drzewo. Osobiście teraz nie czytam przygód Cynki Dzwoneczek, kiedyś czytałem jak miałem książki niestety nie wiem co sie z nimi stało.

7. Książka, która nie przypadła ci do gustu?

Wilka wyprawa Skłonki. Pamiętam, że jakoś nie przepadałem za tym bardzo.

8. Ulubiony film z serii o wróżkach?

Ja bardzo, ale to bardzo lubię "Dzwoneczek i uczynne wróżki" chociaż podobno to jest najgorsza część to ja tak nie uważam. Pokazuje świat między ludźmi a wróżkami i to jest cudowne.

9. Który film lubisz najmniej?

Dzwoneczek i zaginiony skarb. Jakoś nie przypadła mi ta część do gustu.

10. Ulubiona piosenka?

Kocham dosłownie wszystkie piosenki z Dzwoneczka, lecz denerwuje mnie strasznie to, że w angielskiej wersji to piosenki są od początku do końca a w polskiej to są takie ucięte. Trudno je znaleźć na YouTubie. No ale nie zmienia to faktu, że są cudowne.

11. Wolisz uniwersum książkowe czy filmowe?

Mimo, że wiem że w książkach jest wszystko dokładnie opisane, a w filmach to wszystko zrąbali to i tak mimo wszystko wole filmy. Nie wiem dlaczego, ale no jednak wole filmy.

12. Której wróżki brakuje ci w uniwersum filmowym?

Chyba Rani.

13. Historia, lub moment, który według Ciebie nigdy nie powinien mieć miejsca w serii?

Jeśli chodzi o film to raczej ten z Dzwoneczek i Tajemnicy piratów, ponieważ Zarina występuje tylko w tej części, a w poprzednich i późniejszych jej już nie było.

14. Gdybyś był wróżkiem jaki talent chciałbyś mieć?

Zawsze, zawsze chciałem latać, no ale to chyba każda wróżka potrafi. Chciałbym mieć talent Jelonki czyli rozumienie się ze zwierzętami.

15. A jaki talent zapewne byś miał, biorąc pod uwage twoje zdolności?

Oj.. Nie wiem, naprawdę.

16. Która wróżka mogłaby być twoją najlepszą przyjaciółką/najlepszym przyjacielem?

Oczywiście, że Dzwoneczek!  Chociaż w sumie chciałbym mieć wszystkie wróżki i wróżków za przyjaciół.

17. Z którą wróżką byś się nie dogadał?

Różyczka, samo imię mówi za siebie jaka ona jest.

18. Ulubione miejsce w Przystani Elfów?

Przystań Elfów, kocham całą Przystań Elfów jak i Nibylandię.

19. Ulubiony strój wróżki?

Wszystkie są super!

20. Jakiego wróżkowego dania najbardziej chciałbyś spróbować?

Trudne pytanie...

21. Jak myślisz, jaka wróżka zrodziła się z Twojego pierwszego śmiechu?

Sądzę, że jest bardzo uczuciowa/uczuciowy i wstydzi się swojego talentu. Chociaż nikt nie wie jaki/jaka jest naprawdę, a on/ona jeszcze nie pokazał/pokazała siebie.

Dziękuję jeszcze raz za nominację i mam nadzieję, że spodobał wam sie taki TAG. Może będzie ich więcej?

piątek, 26 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 roku!

Tak wiem, troszkę późno się za niego biorę, ale cóż. Opisze poszczególny miesiąc, co się działo i tak dalej.
STYCZEŃ:
Styczeń zaczął się dobrze, jeśli dobrze pamiętam. Z Anią wychodziliśmy na Wisłę. I ogólnie wychodzenie, ze stycznie pamiętam tylko to.
LUTY:
Ogólnie Większość tego roku kojarzy mi sie z blogiem, naprawde było spoko. Luty to już był taki czas gdzie powoli przenosiłem się na YouTuba, jest kilka filmików na blogu. Dokładnie pamiętam filmik gdzie zjeżdżałem na worku na śniegu haha fajnie było. W lutym kupiłem również chomika^^ założyłem instagrama blogowego gdzie dodaje nadal zdjęcia
MARZEC:
Marzec jak od zawsze powtarzałem to magiczny miesiąc. Kojarzy mi sie z piosenkami TINI oraz z moją miejscówką którą nazwałem "NIBYLANDIA" bo przypomina Nibylandie. Jeszcze przypomniały mi się podchody, no marzec jak mówię to magiczny miesiąc. Kocham marzec.
KWIECIEŃ:
Już coraz częściej zacząłem malować włosy. Coraz cieplej i coraz więcej podróży. Oczywiście z Anią. Odkryliśmy nowe miejsca, nowe piosenki. Naprawdę tamto miejsce jest takie magiczne.. Aż warto wspominać. To była taka kolejna podróż donikąd. Z Anią da sie bawić, tyle lat sie znamy a nadal tak samo zachowujemy. Przyjaźnimy sie mimo wszystko. Coraz więcej zdjęć, fotografii.
MAJ:
W tym miesiącu na moich włosach dominował kolor niebieski. Już jesteśmy coraz bliżej ciepła, niestety poznawania nie fajnych osób. Również też miałem problemy ze zdaniem do następnej klasy. Uważałem, że gimnazjum nie jest mi na nic potrzebne, dlatego się nie uczyłem. Oczywiście coraz częściej wychodziłem na zewnątrz, oczywiście zdjęcia. Poznałem również serial "13 powodów", poznałem i pokochałem
CZERWIEC:
Tutaj działo się dużo rzeczy o których wolę nie pisać. Było dużo złych chwil jak i dobrych.
LIPIEC:
Najgorszy ból w moim życiu. Najgorszy miesiąc, dobra może nie aż tak bardzo bo ZROBIŁEM TATUAŻ i kocham go nadal. Ale nie zmienia to faktu, że ból był okropnie duży. Zdrady ważnych dla mnie osób.. Okropnie sie czułem. A no tak i.. Zacząłem nagrywać na YouTubie naprawdę super przygoda. Poznałem grę The Walking Dead, super gra.
SIERPIEŃ:
Można powiedzieć, że to był chyba najlepszy miesiąc, lecz początek końca.
Znalazłem osobę, która rozumiała mnie bardzo dobrze, przy tej osobie czułem sie jak ktoś wyjątkowy. Uczenie sie rysować, również dużo poznanych miejsc.. Wow. Dominował kolor fioletowy oraz rudy:/Koniec wakacji:(
WRZESIEŃ:
SZKOŁA!  NOWY ROZDZIAŁ, nowa szkoła bo szkoła średnia. Trudne początki... Problemy z przedmiotami zawodowymi. Trudny zawód. Koniec malowania włosów bo po prostu sie bałem. Chociaż jeszcze raz pomalowałem na niebieski.
PAŹDZIERNIK:
Październik to ewidentnie HALLOWEEN, przebieranie się straszenie. Chociaż Halloween 2017 nie było takie fajne jak w 2016 to i tak okej. Zacząłem oglądać serial The Walking Dead i pokochałem z całego serduszka. Przypomina mi się również odpust, spotkałem się wtedy z moją przyjaciółką, z którą nie widziałem się wtedy trzy miesiące, wow. Wtedy odbyłem również najdłuższą podróż, poszliśmy na piechotę oczywiście z Anią do innego miejsca. Fajnie było. Super wspomnienia.
LISTOPAD:
Tu jest właśnie koniec tego co zaczęło się w wakacje. Drugi najgorszy miesiąc, ból niedoopisania. Stracenie najważniejszej dla mnie wtedy osoby. Płacz, ból, poczucie że nie ma się nikogo i faktycznie tak było. Skończyłem również 16 lat. Wow Staruch. Byłem w kinie na "Listy Do M. 3" nie żałuję, mega film polecam.
GRUDZIEŃ:
Koniec trzyletniej, może nawet więcej przyjaźni. Osoba, w której pokładałem, duże nadzieje, zostawiła mnie bez słowa. Zrozumiałem, że trzeba liczyć na siebie, bo każdy może nas zawieść. A poza tym, dobry miesiąc.
Tak zminął cały mój rok. Były wahania, poza tym wydaje mi się że nie był taki zły ten rok. Dziękuję za przeczytanie i tyle.

piątek, 19 stycznia 2018

JSS- Mój drugi tatuaż

Dzisiaj 19.01.2018 roku zrobiłem swój drugi tatuaż.

Jest to napis "JSS", ma dla mnie ogromne znaczenie. Fani The Walking Dead będą wiedzieć o co chodzi.
Jss- just survive somehow- po prostu jakoś przetrwać.

Często mam tak, że nie mam ochoty na nic. Pewnie niektórzy z was również tak mają. Trzeba po prostu jakoś, jakkolwiek przetrwać w tym świecie, bo życie nie jest łatwe. Planowałem go już naprawdę długo. 

Jest równie ważny jak mój pierwszy tatuaż.
To nie chodzi też o to, że zrobiłem ten tatuaż tylko dlatego, że jest związany z TWD, nie. Jak pisałem wyżej, dla mnie ma znaczenie bardzo duże i kiedy nie będę chciał żyć dalej, spojrze na niego i przypomnę sobie jakie ma znaczenia i dlaczego tak naprawdę go zrobiłem.

Mam nadzieję, że wam również się spodoba, chociaż oczywiście nie musi.. Każdy ma inny gust:)
Pozdrawiam!


niedziela, 31 grudnia 2017

Niezapominajka #5 OSTATNI POST Z TEJ SERII

Dzisiaj ostatni post, zróbmy to ostatni raz.


-Nietypowe(NIE) zapomniane święto


Dzień bez bielizny! Czy to znowu przypadek?  Akurat w Sylwestra jest takie święto?  Nie wierze haha. Tylko nie szalejcje za bardzo.

- Zdjecie Tygodnia


Dam dzisiaj zdjęcie moje. Żyje jeszcze świętami także no.


- Niezapomniane wspomnienie


Nie zapomnę tego roku. Nie był on AŻ taki zły. Za dużo się wydarzyło żebym zapomniał ten rok. Ale i tak Wakacje były najlepsze!

- Kilka słów w tydzień


26.12 - 31.12
Wiadomo święta, kolędowanie, kręcenie filmików. Super!

- Mem Tygodnia



Mam nadzieję, że ten rok też był dla was wielkim przeżyciem, że zrobiliście coś co chcieliście, coś co pragnęliście. A my spotkamy się już w nowym roku, dziękuję za ten rok no i cześć!

niedziela, 24 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA#4 WIGILIA 2017!

W końcu nadszedł ten dzień, dzisiaj WIGILIA!


- Nietypowe(NIE) zapomniane Święto


Nie zdziwię was, ale dzisiaj jest Dzień Raju. Moim zdaniem to nie jest przypadek. Na pewno nie wszyscy, ale przynajmniej część z nas uważa Wigilię za taki mały raj. W tym dniu może stać się wszystko. Jest magiczny.

- Zdjęcie Tygodnia


W tym poście dam więcej zdjęć, bo po prostu mam ich nawet sporo. A, że dzisiaj jest Wigilia to dlaczego mam nie dać.

- Niezapomniane wspomnienie


Skoro dzisiaj jest Wigilia to może opowiem trochę o świątecznym
wspomnieniu.
Nie zapomne tego kiedy w tamtym roku byłem w filmie fanów Zuzi. To jest takie moje osiągnięcie, że wiecie ona jednak wie o moim istnieniu i to jest takie miłe.

- Kilka słów w tydzień


18.12 - 24.12
Nie chodziłem do szkoły przez ten tydzień. Poznałem kogoś nowego^^ i wiadomo przygotowywałem się na święta, na Wigilię.

- Mem tygodnia


Wiecie, dzisiaj jest Wigilia jak chyba już wiecie i po prostu chciałbym wam życzyć radości oraz miłości w ten dzień, spędźcie go razem z rodziną bez kłótni bez dogryzania sobie. Pamiętajcie, że jaki jesteś w Wigilię taki jesteś przez cały rok.

Mam nadzieję, że ten świąteczny post wam się spodobał i do zobaczenia w przyszłym i już niestety ostatnim poście z tej serii. Hejo.

czwartek, 21 grudnia 2017

Wywiad z DisneyLady! 🌌

Witam! 

W dzisiejszym poście przedstawię wam już 2 wywiad na moim blogu. Tym razem do wywiadu zaprosiłem Kate. Tutaj jest link do kanału na YouTub'ie DisneyLadyYT(KLIK) oraz na Bloga DisneyLadyBLOG(KLIK) .
Krótko o DisneyLady. 


Kate urodziła się w 1997 roku. Swój kanał na YouTubie założyła w 2016 roku. Bloga prowadzi dość długo. Kate nagrywa filmiki głównie  o Disney'u (jak sama nazwa wskazuje), ale można znaleźć również let's play'e.
Wywiad, który przeprowadziłem z Kate jest o Nibylandii. Temat: "Wierzę w Nibylandię".
Przejdźmy do wywiadu!


1. Od kiedy interesujesz się Nibylandią?
- "Nibylandię kochałam już od dzieciaka, jednak interesuję się nią (i czytam więcej na jej temat) od ponad 3 lat. Wtedy właśnie kupiłam kolekcję książek o nibylandzkich wróżkach."


2. Co Cię w niej zaciekawiło?
- "Przede wszystkim magiczne istoty, takie jak wróżki! Choć pozostanie wiecznym dzieckiem również brzmi kusząco."


3. Twój/a ulubiony/a film/bajka związana z Nibylandią?
- " Dzwoneczek i Bestia z Nibylandii". Mam ogromną słabość do Jelonki, a na dodatek rozwija on uniwersum i mówi o nieznanych nam wcześniej istotach, które żyją w Nibylandii."


4. Kiedy zaczęłaś wierzyć w to, że Nibylandia może istnieć?
-" Co to za pytanie? Zawsze w to wierzyłam."


5. Masz jakąś rzecz, która przypomina Ci  Nibylandię?
- " Mam taki maleńki słoiczek z odrobiną magicznego pyłu,  jednak trzymam go na specjalną okazję."


6. W dzieciństwie wierzyłaś w Magiczną Krainę?
- " Zawsze."


7. Czy w dzieciństwie miałaś zabawę związaną z Nibylandią?
- " Nie, z jakiegoś powodu wolałam się wtedy bawić w "psy z innej planety"..."


8. Czy Twój kolor włosów ma powiązanie z Nibylandią?
- " Nie, niebieski to mój naturalny kolor."


9. Jakie magiczne stworzenia podobają Ci się najbardziej?
- " Zdecydownie wróżki, uwielbiam je."


10. I ostatnie pytanie. Jak myślisz jak wygląda/jak powinna wyglądać Nibylandia według Ciebie?
- " Myślę, że ta kraina na wyspie, która cal zmienia swój rozmiar, kształt i położenie, w zależności od swoich potrzeb."

Dziękuję Kate za wywiad mam nadzieję, że jeszcze nie raz pojawisz się na moim blogu. Dziękuję również wam za przeczytanie, mam nadzieję, że już drugi wywiad na tym blogu wam się spodobał. Pamiętajcie wpadajcie do DisneyLady. 

niedziela, 17 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA #3 Dzień bez przekleństw!

Nie wiem jak zacząć tego posta, dlatego zacznę go normalnie xd.

-Nietypowe(nie) zapomniane święto


Dzień bez przekleństw dzieci! I jak?  Powiedzieliście dzisiaj jakieś brzydkie słowo? Skoro to "święto" to zdarzy się coś magicznego, bo w święta zawsze się coś magicznego dzieje. Oczywiście pod warunkiem, że spełniliście warunki "świąt". (Co ja pisze xd)

- Zdjęcie Tygodnia


Dużo się zdarzyło, a tak naprawdę to nic ciekawego, nauka, nauka, nauka. Ale zdjęcie musi być!

- Niezapomniane wspomnienie.


Nie zapomnę tego kiedy schowałem w drzewie książki, takie tajemnice o moim mieście. Lubię takie rzeczy, tajemnice, ciekawostki. Zróbcie tak, naprawde polecam!
- Kilka słów w tydzień 


11.12-17.12
Poprawiłem przedmiot! Trochę się luzowałem.  I tyle chyba xd
- Mem Tygodnia

Jak wiecie za tydzień święta. Naprawdę bardzo szybko to minęło, aż jestem zdziwiony. Bądźcie w tym dniu ze swoimi rodzinami, pożegnajcie kłótnie i powitajcie spokój. Dziękuję za przeczytanie!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka