wtorek, 25 października 2016

10 bajek z dzieciństwa !

Cześć !
Wpadł mi do głowy taki pomysł, abym napisał post o bajkach z dzieciństwach jakie oglądałem, jakie do tej pory oglądam i do których chciałbym wrócić. Sporo ich było, więc zaczynajmy !


1. "Leniuchowo"


Leniuchowo to była taka bajka co... zmieniła mnie moje codzienne patrzenie na życie, mówiła wyjdź z dworu, pobaw się z dziećmi, bądź dzieckiem. Kocham tą bajkę jest wspaniała. Ja bardzo często do niej wracam i oglądam ją, słucham piosenek. Te piosenki z leniuchowo Jeeejuuu kocham je mimo, że mam już te ohydne 15 lat to nadal jest we mnie ta cząstka dziecka, którym chcę być. Nadal pamiętam pierwszy odcinek i nie zapomnę. Naprawdę polecam wam tę/tą bajkę.
Tutaj macie piosenkę----> 


2. "Fineasz i Ferb"


No kto nie oglądał Fineasza i Ferba? Chyba każdy. Tam też również są super, super piosenki do nich też wracam bardzo często. I dobrze! Dlaczego nie? Nigdy nie mieliście tak, że chcecie wrócić do dzieciństwa? A Fineasz i Ferb też zachęcali do wyjścia na dwór, to co budowali i ogólnie. No super.

3. "Tabaluga" 


Troszkę starsza bajka i dobrze takie też są super. Tabalugę MUSIAŁEM oglądać codziennie. Dzień bez niego był dniem straconym. Oglądną bym sobie... tak codziennie i jako dziecko. Kto oglądał Tabalugę ?

4. "Wilk i Zając"


Wilk i Zając...  hahaha. Pamiętam tyle, że było śmiesznie. Prawie nic nie pamiętam co się działo, ale wiem, że było śmiesznie to na pewno. 

5. "Domisie"


Domisie też musiałem oglądać codziennie, chyba leciały na TVP1, ale nie jestem pewien. To było tak dawno :D !

6. "Supercyfry"


Supercyfry i inne bajki na BBC były i są (jak lecą) super. Nie mam już tego kanału, ale mam je w serduszku. Najbardziej lubiłem 1,4 Hahah

7. "Charlie i Lola"


Ten cytat na zdjęciu jest super. Ogólnie Lola była taka fajna i ta bajka i w ogóle wszystko <3 Niech lecą te bajki gdziekolwiek tylko żebym miał ten kanał proszę <3

8. "Zaczarowany Ołówek"


Czy ja pamiętam cokolwiek jeszcze z tej bajki? Pamiętam tylko, że to co on rysował to, to się tak O stwarzało.

9. "Kucharz duży i kucharz mały"


Kolejna bajka z BBC, ale no czy ta bajka (kto oglądał) wam się nie podobała ? Uczyli gotować czasem coś małego, czasem coś dużego. Na każdą porę roku. Magia po prostu. 

10. "Noddy w krainie zabawek"


Kolejna bajka w której nic nie pamiętam? Ale czemu? Napiszecie w komentarzach dlaczego zapominam o cudownych bajkach? Bo naprawdę nie wiem dlaczego...

Instagram- adrianola_(KLIK)
Snap- fechner85

Pisał: 

25 komentarzy :

  1. Oo widzę moją ulubioną bajkę :D Oglądałam wszystkie i bardzo lubiłam:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze bajki♥ Podsunąłeś mi pomysł na wieczór, haha :D
    alkaa14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde! Aż nam się całe dzieciństwo przed oczami ukazało :D My codziennie godzinami oglądałyśmy te bajki! Zaczarowany ołówek <3 I Leniuchowon to na pewno nasi ulubieńcy :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa ! Ale super ! Dzieciństwo to super czas ! A Leniuchowo to musi być !!! Buziole ! ;*

      Usuń
  4. O kurczę, jak sobie teraz przypomniałam te bajki to aż łezka się w oku zakręciła!! :3 ehhh naprawdę to były super bajki, a nie teraz to co leci w telewizji... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! Nic strasznego wrócić do dzieciństwa ;) Niektóre dzisiejsze bajki są okej ale nie wszystkie niestety :/ Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Świetne bajki aż dzieciństwo się przypomina a najlepsze to wilk i zając i Phineas i Ferb najlepsze są ;) te przygody co sie tam działy nie zapomniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg te przygody, ten stres przed bajkami i "Co się dzisiaj stanie?!" hahah

      Usuń
  6. Oglądałam każdą z nich "zaczarowany ołówek" mam nawet na płycie :D Szkoda że już nie lecą.. Ale ja bym jeszcze dodała Gumisie :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zaczarowany ołówek mieć na płycie to skarb *O* Wahałem się pomiędzy tych bajek :D

      Usuń
  7. Domisie to ja nie znam z dzieciństwa. nawet jej nie kojarzę. dopiero poznałam tą bajkę odkąd mam córkę, bo czasem lubi to oglądac. kiedys bardziej jej sie podobała, a teraz woli smerfy, masza i niedzwiedz :P ! tego leniuchowo tez nie lubiłam.
    jestem rocznik 91 i to nie są jakoś bajki mojego dziecinstwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że chyba w każdym roczniku bajki stawały się inne, moim zdaniem. Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Fineasz i Ferb! Jak ja kochałem tą baję haha <3 Ale za to nienawidziłem "Leniuchowa" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Fineasz i Ferb haha super ! Każdy ma inny gust haha ;)

      Usuń
  9. Jak ja dawno tych bajek nie oglądałam! Przypomniałaś mi cudowne chwile z dzieciństwa :3
    Ściskam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wróć do dzieciństwa ! Zacznij oglądać bajki, BĄDŹ DZIECKIEM !!! haha Również ściskam !! ;*

      Usuń
  10. Uwielbiałam Wilka i zająca. Kucharzy oraz Charlie i Lola, ogląda mlodsze pokolenie- mój trzyletni brat :)
    Zapraszam do siebie :) kinga-gloria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiałam Wilka i zająca. Kucharzy oraz Charlie i Lola, ogląda mlodsze pokolenie- mój trzyletni brat :)
    Zapraszam do siebie :) kinga-gloria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ja też kochałam Tabalugę! Przyznam się bez bicia, że oglądałam nawet ją jakiś rok temu i trafiłam na odcinek z małym Arktosem...
    <3
    Noddy też całkiem spoko. Dorzuciłabym jeszcze do Twojej listy Pszczółkę Maję i byłoby już w ogóle cudownie :D.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka