sobota, 8 lipca 2017

Mam tatuaż!!!

W piątek 07.07 zrobiłem sobię tatuaż na który byłem umówiony wcześniej. Chciałem zrobić go od dawna. Jest to nutka z boku nadgarstka. Jeju bardzo się cieszę i nawet nie wiem jak zacząć ten post.
Więc Pan Tatuażysta robił mi go może z 15 minut?  Chyba tak. Jeśli chodzi o ból to naprawdę nie bolało. Wiadomo każdy ból boli ale nie aż tak żeby nie dało się go wytrzymać. Jeśli macie mnie na snapie to widzieliście jak był robiony. Nie zapłaciłem za niego dużo. Pan Irek jest znajomym rodziny dlatego wziął troszkę taniej. Ale mi nie zależało na tym żeby wziął  taniej. Dla mnie liczy się dobrze wykonana praca i wolę wydać więcej i mieć dobrze zrobioną robotę niż wydać taniej i mieć takie brzydkie coś.
A jeśli chodzi o wiek to tak mam 16 lat i tatuaż ogólnie jeśli masz zezwolenie rodziców możesz zrobić wcześniej. A ja takie zezwolenie miałem więc nie było żadnego problemu. Moja mama sama ma tatuaż i zgodziła sie także na mój ale nie wielki. I mi to pasuje. Nie lubię dużych tatuaży wolę małe. Co mogę jeszcze dodać. Jeśli chcecie żebym coś opowiedział to piszcie w komentarzach. Ja zostawie wam tu kilka zdjęć. Aha no tak, na moim kanale "Zakręcony Adrian" będzie filmik, albo już jest więc wpadajcie!


33 komentarze :

  1. Bardzo szybko ci zrobił aż jestem pod wrażeniem ja mam dwa tatuaże i szczerze mówiąc BOLĄ i nikt mi nie powie że każdy czuje to inaczej na "biceosie" mam datę -piseeszy tatuaż nie bolało a na zebrach bolał bardzo! Ale dałam radę 😊 tatuaże uzależniają twój zapewne nie ostatni 🤔🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiedziałaś że nie ostatni haha. Na żebrach słyszałem że boli baaardzo

      Usuń
  2. Chciałabym sobie kiedyś zrobić minimalistyczny tatuaż :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie...moja koleżanka, również robi sobie tatuaż.
    https://aleksandrakuk.blogspot.com/ i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, sama mam jeden tatuaż, myślę nad innymi, ale póki nie jestem pewna to nie robię - ale w końcu na pewno to nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje odwagi, ja bym sobie zrobiła ale boję się igieł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to nie jest nic strasznego. Tez sie boje igieł ale to uczucie bylo przyjemne

      Usuń
  6. Mam narazie 2 i oczywiście to nie koniec:) moje też były szybko zrobione

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam nutkę ☺ Lecz na obojczyku i drugi na nadgarstku. Również mnie nie bolał. Chętnie zobacze inne jak będą :) Moje kolejne w grudniu ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dwa tatuaże, jeden na obojczyku, drugi na nadgarstku. Ten na nadagarstku troszkę bolał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy 😊 ja jakoś nie mam przekonania. Chyba tchórz jestem

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w końcu mam swój pierwszy prawdziwy tatuaż - diament na prawym nadgarstku od wewnętrznej strony *_* Jaram się! To moja pierwsza dziara, ale nie ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ranking chwilówek w 15 min tylko w http://ibrok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. tatuaż to fajna sprawa nie :)? ja jak skonczyłam 25 lat zrobiłam sobie pierwszy, kolejny jakoś po 30stce. a teraz czekam już na kolejną wizytę i będziemy działać z kolejnym motywem :) jak szukacie dobrego studia tatuazu w Warszawie to z całego serducha polecam Jah Love Tattoo na ulicy Wilczej 32. Najlepsi! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawdź bezpłatne konto bankowe dla emerytów na konto w banku santander

    OdpowiedzUsuń
  14. 32 years old Software Consultant Hobey D'Adamo, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Nordic skating. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a McLaren F1 GTR Longtail. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprawdź czym jest regeneracja pomp hydraulicznych - naprawa silników hydraulicznych

    OdpowiedzUsuń
  16. 15 minut, kurcze, bardzo szybko. Moje męki trwały z godzinę. Chociaż to może dlatego, że co chwilę prosiłem o przerwę. Ale finalnie było warto - moje okoliczne studio tatuażu naprawdę zrobiło świetną robotę. Planujesz jeszcze jakieś tatuaże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! To był mój pierwszy tatuaż, robiony w 2017 roku. Za ten czas zrobiłem ponad 20 tatuaży!! Kocham wszystkie i chce jeszcze wiecej!!! Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Planuję dokładnie taki sam tatuaż - w kształcie nuty. Chociaż myślałem o czymś większym. Ale tym, że tylko 15 minut i miałeś gotowy tatuaż to mnie zaskoczyłeś. Myślałem, że około godziny to trwa zrobienie najmniejszego. Zobaczymy, jak to będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka