wtorek, 4 lipca 2017

Już zrozumiałem

Już zrozumiałem, że to nie ty jesteś mi potrzebna tylko śmierć. Tylko ona może mnie ukoić. Nikt inny.
Ty tylko mogłaś to załagodzić, zmniejszyć ból, który i tak po wielu staraniach nic by do mojego życia nie wnosił.

Dlaczego to jest takie trudne?
Dlaczego ty zawsze ten dobry staje się nagle najgorszym?
Dlaczego kiedy chciałem tylko Ciebie, ty nie chciałaś mnie.
Dlaczego zostało mi tylko to najgorsze.

Nic nie rozumiesz po wielu kłótniach po wielu rozmowach ty nadal nie rozumiesz, że...no właśnie co. Nic i nikt tego nie zmieni rozumiesz?  Ja to zrozumiałem. Chyba za późno. Mimo, że wciąż cię kocham to nie jest to miłość na którą zasługujemy, ale jej nigdy nie doświadczymy. Nie umiemy kochać się wzajemnie. Czy my razem coś umiemy?  Czy tylko udajemy?

"Zastanów się czy ty go kochasz?
Bo ja nadal uważam, że nie.
On tylko łagodzi ból, który na wzajem sobie sprawiliśmy." - tak uważałem kilka miesięcy temu.

Jednak nie. To ja sie mylę, to ja wszystko popsułem. To ja zniszczyłem wszystko co miałem. Zostalo mi tylko jedno. Ty wiesz co.

Żegnaj...


12 komentarzy :

  1. życie nie kończy się w miejscu, w którym my uważamy to za słuszne (na szczęście). Czasami warto zawalczyć o samą siebie, nie o innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas toczę walke o siebie i ciagle przegrywam

      Usuń
  2. To ty wymyśliłeś ten wiersz? Jeśli tak to zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwazam ze to wiersz ale tak to ja go wymyśliłem i dziękuję :)

      Usuń
  3. Tam gdzie kończy się miłość, nie kończy się życie. Zostałeś zraniony, ale w życiu każdego są wzloty i upadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wiem ale zapytania "dlaczego?" pytam sie dlaczego tak musi byc

      Usuń
  4. Fajna historyjka :) Dobrze napisane, jednak nie bardzo rozumiemy wszystko w 100% :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nawet ja wszystkiego nie rozumiem w 100% ..

      Usuń
  5. "A kiedy przyjdzie otchłań zapomnienia, tylko ja będę pamiętać. Śniąc o Tobie, w myśli wtapiać Twój cień. Najmniej odpowiedni moment to ten." Ładnie ujęte, dreszcz emocji daje o sobie znać. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobał ten post ponieważ w nim byłeś szczery Ale nie rozumiem czy ten post był nap z myślą o kims czy po prostu z twoich doświadczeń i myśli
    Pozdrawiam❤❤��

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka