poniedziałek, 26 czerwca 2017

Stęskniłem się ...

Pierwszy raz od ponad kilku miesięcy znowu poczułem wiatr we włosach.

Znowu znalazłem to czego szukałem cały czas.

I mimo, że ta rzecz nie jest nie wiadomo jaka to i tak czuję że będę to robić, na pewno będę.

Rolki są świetne. Kocham je. Kiedy jeżdżę mogę poczuć się wolny. Mogę wszystko.

Czuję jakbym latał. Latał tak wysoko, aż do chmur. Nie potykając sie o małe rzeczy.

Chciałbym czuć się tak cały czas. Patrzeć na kolory nieba jeżdżąc. Patrząc na kolory ziemi. Stęskniłem się za wami. Rolki to moja jedyna miłość.

Rolki mają skrzydła. Jadę na skarpetkach. A nie w butach. Tak jest lepiej. Czy ja dorosłem czy stałem sie bardziej dziecinny?

Mam nadzieję że to drugie.
Rolki nie odchodźcie ode mnie. Stęskniłem się.

12 komentarzy :

  1. Moja przygoda z rolkami skończyła się tak że przez 3 minuty siedziałem na środku drogi bo nie potrafiłem wstać... i zrezygnowałem

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam to uczucie , a szczególnie gdy po długiej jeździe mój akumulator energii wysiadł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tęsknię za rolkami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że godzinę temu wróciłyśmy z rolek :D Było mega! Ah... ten wiatr we włosach! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nawet nie spróbowałam. Jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham rolki ;) jeżdżę już od 5 lat ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka