piątek, 28 października 2016

ŚnieguŚnieg #1 Nowy Drugi Sezon!!

Hej !
Witam Was w pierwszym wpisie "ŚnieguŚniega"

Wiem ja też tęsknie za Owockami, ten sezon tak szybko się skończył, ale polubicie ten sezon, wiecie to wszystko to samo kategorie są takie same tylko to sezon na sezon. Kto lubi zimę to zrozumie. W zapowiedzi opowiadałem, że dojdzie kilka kategorii, więc
Zaczynajmy !!!


Zacznijmy Pytaniami
Nie było zbyt dużo pytań, ale co tam.
[P] Co jest Twoim marzeniem?
Odp. Moim marzeniem jest bycie szczęśliwym, naprawdę żeby być szczęśliwy i uśmiechać się każdego dnia 
[P] Co lubisz robić w wolne dni?
Odp. Fotografować, słuchać muzyki, odkrywać nowe rzeczy.
[P] Twoje drugie imię?
Odp. ... Kacper.
[P] Ile będzie sezonów?
Odp. Na początku miały być 3, a teraz sam nie wiem.

Ulubieniec Tygodnia

Ulubieńcem Tygodnia jest... MÓJ NOWY SEZON ! Tak, bo czemu by nie :D

Antyulubieniec Tygodnia 
Są to papierosy. Na pewno ludzie, którzy nie palą to czują jak ludzie idą obok Ciebie i ty czujesz ten smród papierosów, brzydzę się ich.

Jedzenie Tygodnia
Ej tak szczerze to nie wiem, dlaczego niektóre kategorie mają dodatki, a niektóre nie, dziwne.
Jedzeniem Tygodnia jest babeczka. Bo mam na nią ochotę :)

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiecie, że ten sezon miał się nazywać inaczej? I miał być zupełnie kiedy indziej.

Piosenka Tygodnia 
Kto nie zna Ariany Grande? Chyba każdy. Więc na ten tydzień dam piosenkę "One Last Time" od zawsze mi się podobała. Widzę w tej piosence coś ukrytego, magicznego. 


Film Tygodnia
Pamiętacie jak polecałem w Owockach taki film "Zbaw mnie ode złego"? Dzisiaj polecam wam  "Zbaw nas ode złego" Szczerze? Tak się bałem, że nie oglądnąłem do końca :/

W tym tygodniu nie będzie "Wyzwania Tygodnia" ponieważ nie mam żadnego wyzwania, może w przyszłym tygodniu.

Koniec 1 odcinka !
Mam nadzieję, że się wam spodoba ten sezon!! 
Do zobaczenia.


18 komentarzy :

  1. Ciekawy post, jednak ten tytuł to mi się tak za szybko kojarzy.. Zgadzam się co do tego antyulubieńca, papierosy są okropne.:)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nienawidzę papierosów i tego zapachy bleh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie toleruję papierosów ;x Fajny pomysł na serię postów ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię papierosów, ani tego zapachu. Nie wiem jak ktoś może to palić..
    Ogólnie masz bardzo ciekawego bloga, takiego nietypowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemnica wszechświata: nie da się być wiecznie szczęśliwym ;) Trzeba zaakceptować to, że raz będzie lepiej, raz gorzej, a jednocześnie z obu tych przypadków wyciągać jak najwięcej wniosków.
    Nie lubię zapachu papierosów. Zresztą uważam, że niszczenie sobie zdrowia na własne życzenie jest okropne.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pierwszej części zdania. Jednak dużo jest tu osób co nie lubi papierosów

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Życzę Ci byś miał codziennie takie powody do uśmiechu! :)

    OBSERWUJĘ.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci coś na pocieszenie. Kiedy nie ma szczęścia, jest coś innego - dla jednych wena, dla innych inspiracje jako takie albo różnie pojmowana dobra passa, która jednak nie czyni Cię szczęśliwym. Warto może wykorzystać te rzeczy i dać sobie szansę?
    Poza tym, jestem pewna, że niedługo, razem ze zmianą szkoły powinno być lepiej. Nie piszę "będzie", bo tego nikt nie wie. Ale staraj się myśleć pozytywnie, nawet jeśli brzmi to dla Ciebie głupio ;).
    Powodzenia w dalszym bloggowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie przeczytałaś mojego posta, ale dziękuje za komentarz

      Usuń
  9. Oo! Szkoda, że sezon owocków się skończył, ale skoro mówisz, że ten będzie podobny to super! Ja też nie toleruje papierosów, a połowa mojej klasy pali, więc fajnie mam XDD

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka