poniedziałek, 31 października 2016

Halloween!!!

Siemka!
Dzisiaj jest Halloween.
Uwielbiam Halloween, nie obchodzę, ale lubię.
Ludzie, którzy nie lubią Halloween to lepiej tego nie czytajcie. Opowiem trochę co będę robić w dzisiejszy dzień.


Zamierzam:
Od godziny 12:00-14:00 iść na totalnie luźną sesję zdjęciową
Od godziny 14:00-15:00 Zrobić stylizację mojej koleżance na Halloween
Od godziny 15:30-17:30 iść do przyjaciółki i zrobić razem (pomóc sobie) w stylizacji na Halloween
Od godziny 17:30-20:00 (dalej) chodzić na Halloween, chodzić po domach "Cukierek albo psikus!"

12:00-14:00
Idę z koleżanką na sesję jesienną, bo u mnie ostatnio spadło mega dużo liści i to tak super wygląda. Nie wstawię tej sesji nigdzie tylko tak na pamiątkę. Lubię wspominać czasu, które są dla mnie miłe.

14:00-15:00
Maluję koleżankę na Zombie. Wczoraj jak próbowaliśmy zrobić tą stylizację to...Nie wyszło tak jak chcieliśmy, ale ubrania wyszły doskonale, tak jak chcieliśmy i mega się z tego cieszę, ona w sumie tez.

15:30-17:30
Idę do domu przyjaciółki, żeby sobie pomóc w stylizacji, żebyśmy sobie nawzajem pomagali. Ona przebiera się za chyba wampira, nie jestem pewien. Ja za.. nie wiem jak to napisać, tnę sobie twarz i maluje na czarno. Mam nadzieję, że się uda haha

17:30-20:00
Wychodzimy z domu. I idziemy do domów ! Straszyć ludzi, chociaż i tak ich nie wystraszymy, ale fajnie się tak pobawić.

Strasznego Halloween !

27 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe rzeczy będziesz robić! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy dzień Ci się zapowiada, ja osobiście nie obchodzę tego "święta" :) Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda. Ja też nie obchodzę, ale pobawić się można ;)

      Usuń
  3. Życzę Ci udanych 'łowów' najlepiej czekolad :) Pamiętam jak byłam mała trafiłam nie do tego domu co miałam iść, dostałam cebulę :D

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę tego święta, ale powodzenia i udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam w takim razie na zdjęcia tych stylizacji na zombie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niee, hahah. Ale dziękuje za pomysł, pewnie się pojawią

      Usuń
  6. Wiele osób twierdzi, że nie powinno obchodzić się Halloween, bo my to nie Amerykanie. Ale tak naprawdę, kto co lubi. Mam do tego obojętne zdanie, a tym bardziej, że jakieś 3 lata temu sama ze znajomymi chodziłam po cukierki :)
    Chętnie zobaczę efekty sesji zdjęciowej :)
    Udanego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam to TYLKO za zabawę nieczcze tego święta i nieczcze diabła. Tylko cukierki <3

      Usuń
  7. Nie obchodzę Halloween,gdyż sytuacja mi na to nie pozwala,ale nie mam nic przeciwko obchodzeniu tego święta. Nie powinniśmy się smucić z powodu osób,których już z nami nie ma tylko cieszyć się,że są w lepszym miejscu,gdzie nie stanie im sie już więcej krzywda. ciekawy plan dnia. Zapraszam do siebie http://muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe plany. Ja jakoś nie obchodzę tego święta, jak dla mnie jest to tylko czas wolny :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie wstawisz zdjęć, bo zdjęcia w liściach zazwyczaj są bardzo klimatyczne i chętnie bym je zobaczyła ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER PLANY! Szkoda, że nie wstawisz tej sesji tutaj :D Byłoby na pewno ciekawie ^^ Fajnie, że tak planujesz :D U nas we wsi każdy wyśmiewa Halloween :/ No niestety ;p Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam we wsi, ale mam to gdzieś robi to co chce ! :D

      Usuń
  11. Powiem szczerze że podoba mi się post, a jakie psikusy robicie?
    kakamis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super plany :) mam nadzieje, że świetnie się bawiliście i wszystko się udało ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. jej Adi napisałeś o mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka