sobota, 5 listopada 2016

ŚnieguŚnieg #2 "Zostań, jeśli kochasz"

Cześć!

Zaczynamy kolejny weekend i jestem mega szczęśliwy z tego powodu.


Antyulubieniec 
To alkohol. Mam takie mega uczulenie na alkohol.

Ulubieniec Tygodnia
Jest to Listopad! Kocham ten miesiąc, nie, nie dlatego, że jest to miesiąc, w którym się urodziłem tylko coraz bliżej zimy!

Jedzenie Tygodnia
To cukierki. Pewnie wiecie, że chodziłem po domach na Halloween i były takie pyszne mmm.

Piosenka Tygodnia
Mega lubię tą piosenkę, ogólnie lubię piosenki Seleny, ale ta to magia <3 

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiecie, że (podobno) ma padać śnieg z deszczem 06.11.2016? Hahaha wiem spodziewaliście sie czegoś innego ale to też ciekawostka!

Film Tygodnia
"Zostań, jeśli kochasz"
Film ten złapał mnie za serce. Po prostu cudowny film, muszę obejrzeć 2 część.
Jeśli lubicie dramaty miłosne, to ten film jest dla was!

Koniec!
Wiem, dzisiaj tak przymulenia, ale obiecuje, że następnym razem będzie lepiej ;) Do zobaczenia 


38 komentarzy :

  1. Kocham te piosenke Sel, a szczegolnie ten swietny teledysk! :D Haha ja tez nie lubie alkoholu, ale zalezy jeszcze jakiego, bo wina nie pilam :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny ten post, przypomnialy ki sie stare czasy kiedy sluchalam ta piosenke Seleny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film to mój ulubiony choć mogę ci polecić też książkę, bo według mnie lepsza była książka!
    Ta piosenka Seleny też wpadła mi w ucho
    A co do alkoholu to ja nie lubię piwa, ale wino jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem wypożyczyć książkę, ale w mojej bibliotece jej nie było :( Pozdrawiam

      Usuń
  4. Lubię tą serię w Twoim wykonaniu! Czekam na więcej, a z filmu mogę polecić ci Zwierzogród! Bajka idealna na zimę 💪🏼

    OdpowiedzUsuń
  5. Hhahaha ciekawostka najlepsza, też się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post,milo mi sie czytalo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostan jesli kochasz przepiekny film. Mam ksiazke i czesto do niej wracam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ucieszyłaś mnie faktem, że już jutro będzie padał śnieg! Twój post jest taki świąteczny, chciałabym już grudzień! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam książkę "Zostań, jeśli kochasz", ale szczerze powiedziawszy nie podbiła mojego serca, choć była przyjemną lekturą.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś ją jako lekturę ? Zazdroszczę !

      Usuń
    2. Słowo lektura nie funkcjonuje tylko jako książka do przeczytania zadana przez nauczyciela, ale w ogóle coś, co się czyta ;) Tak więc książkę przeczytałam z własnej nieprzymuszanej woli, ponieważ byłam ciekawa, o co się rozchodzi.

      Usuń
  11. Świetny post, na pewno zostanę u Ciebie na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe widać, że już żyjesz zimą :D My także lubimy Listopad, lecz naszym ulubieńcem jest sierpień <3 Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super piosenka :D
    Hahahahaha fajna ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się czyta i ogólnie przyjemny blog, le mam jedno ALE mianowicie... Dlaczego tak krótko? :D
    PS. Łączmy się ludzie z odrazą do alkoholu :D

    https://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, następnym razem będzie dłużej ;) Tak tak łączmy się !

      Usuń
  15. Super post, bardzo ciekawy i przejrzysty :) ten film również mi się bardzo podoba jest cudowny ^^ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo widzę ogromny FAN zimy! :D ja znowu strasznie nie lubię tej pory roku, kiedy mam wyjść na dwór. Jest piękna, gdy spadnie śnieg, ale dla mnie zza okna, bo jestem strasznym zmarzluchem ;d jednak czekam do tego 6! :D
    Nie znam tej piosenki, muszę przesłuchać, film też zapowiada się w moich klimatach, więc w wolnym czasie też rzucę okiem na Twojego polecacza ;)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :D Rozumiem. Dziękuje !! Również pozdrawiam !

      Usuń
  17. Świetni ulubieńcy ! Jeju ♡ poczułam świąteczny klimat ☆

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam "Zostań, jeśli kochasz", jednak książki podobały mi się dużo bardziej, a film oglądałam tylko dlatego, że gra tam moja ulubiona aktorka <3 :D
    Ubolewam nad tym, że nie ma drugiej części filmu :(
    Pozdrawiam,
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka