wtorek, 31 października 2017

HALLOWEEN 2017!

Witam!
Dzisiaj jest Halloween, tak jak w tamtym roku zrobiłem o nim post, w tym roku również.


 Opiszę trochę czym dla mnie jest Halloween.
DLA MNIE Halloween to tylko zabawa. Nie przywołuje żadnych Duchów, demonów czy coś w tym stylu. Lubię się przebierać, chodzić po cukierki, śpiewać sobie piosenki Halloween'owe (tzn takie piosenki jakie mi przypominają Halloween). 

Tak samo jak w tamtym roku chodziłem po cukierki, w tym roku również idę!
Opiszę wam trochę co dzisiaj będę robić, to znaczy będziemy z przyjaciółmi!

O 14:00-15:00 robię sobie stylizację na Halloween.
Od 15:00-15:45 maluję przyjaciółkę na Halloween. 
Od 15:45-16:30 maluję drugą przyjaciółkę
O 17:00-19:00 Halloween'ować po moim osiedlu, mam nadzieję, że zdążymy.
O 19:30-(nie wiem której) Halloween'ować gdzieś indziej!
Będzie super wierzę w to!


Mam nadzieję, że podoba wam się mój plan dnia, oby wypaliło!
Dam jeszcze kilka zdjęć.
A ja wam życzę STRASZNEGO HALLOWEEN!


17 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki żeby wypaliło. Ja już od lat nie chodzę na halloween

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo i tak powinno się do tego podchodzić. A u nas dochodzi już do takiego absurdu że politycy jednej z partii robią nagonkę na halloween... To tylko i wyłącznie zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie świętuję Halloween. Widać, że bardzo lubisz to święto, a po za tym to świetna zabawa. Mam nadzieję, że wszystko wyszło według twojego wspaniałego i dokładnego planu, który przygotowałeś. Twoja charakteryzacja bardzo mi się spodobała. Dynia również wyszła naprawdę dobrze. Życzę dalszego świętowania. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaż :) jestem tutaj pierwszy raz i zostaje na dłuzej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnei halloween to też zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zeszłym roku miałam Hlejołin i miałam podobną charakteryzację twarzy. Zresztą dodawałam nawet taki post. W tym roku jednak nie obchodzę, nie miałam do tego pasji. :) Fajne zdjęcia... i powiem, że zawsze chciałam tak pochodzić z cukierkami, ale mieszkałam kiedyś bez sąsiadów. Teraz studiuję w Warszawie, więc może jeszcze kiedyś... spełnię marzenie dziecinstwa 😂 Serio. Nie pomyślę nawet o tym, że wyrosłam. Co tam! 😁

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! Spełniamy swoje marzenia, nawet jesli myslimy ze są niemożliwe!

      Usuń
  7. Bardzo fajny makijaż! <3 My w tym roku nie obchodziłyśmy Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowe podejście do tematu. Każda okazja do zabawy jest dobra i po co się doszukiwać ideologii

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka