środa, 11 października 2017

10 rzeczy, których boję się w czasie Halloween

Ponieważ jest październik u mnie październik to halloween, postanowiłem wprowadzić taki "straszny" nastrój. W tamtym roku również napisałem taki post, także zapraszam.
1. Czarne koty.
Boje się czarnych kotów wtedy kiedy przebiegną mi drogę, wierzę w przesądy, więc zawsze staram sie uważać na koty.


2. Przesądy.
Tak jak wyżej wspominałem, że wierzę w przesądy, ale sie ich boje. Nigdy nie wiadomo czy się spełnią czy nie, zazwyczaj w piątek 13 zawsze dzieje się mi coś złego. W tym miesiącu wypada piątek 13.

3. Nietoperze.
U mnie na osiedlu zawsze w nocy są nietoperze, zawsze bałem się, że wleci mi jeden z nich we włosy i będę musiał ściąć włosy na łyso.

4. Szkoła.
Niedość że nienawidzę szkoły to, to podwaja siłę kiedy jest halloween. Zawsze (przynajmniej mi) dzieją się dziwne rzeczy.

5. Straszne filmy.
Horrory w Halloween to nie jest dobry pomysł, wierzcie mi na słowo.

6. Pająki.
Niedawno czytałem, że jeśli spotkacie w Halloween pająka to znaczy, że Dusza jakiejś bliskiej wam osoby czuwa nad wami. Niby nic takiego, ale ja się przestraszyłem.

7. Halloween.
Tak, wiem. To może wydawać się dziwne, ale mimo że uważam to za zabawe, nie zmienia to faktu, że Halloween nadal samo w sobie jest straszne.

8. Świeczki w dyni.
Świeczki w dyni są straszne, nie dalego że tam sobie są, tylko dlatego że nigdy nie wiesz kiedy ona ci zgaśnie bez żadnego powodu...

9. Straszne historie.
Pewnie większość tych historii są nieprawdziwe to i tak nic nie zmienia, ponieważ nadal są straszne.

10. Opuszczone domy.
Czy tylko ja się boję takich domów? Dla mnie opuszony to znaczy nawiedzony. Nie wiem dlaczego tak jest. Ale przejść obok nawiedzonego domu w Halloween to coś strasznego.

Dziękuję za przeczytanie tego posta. Niby jeszcze trochę do Halloween, ale nigdy nie jest za wcześnie żeby o tym napisać.

12 komentarzy :

  1. Szczerze mówiąc nie obchodzę w ogóle ale szanuje to i życzę dobrejzabawy. Moja rodzina mieszka w New York i oni obchodzą Halloween 🎃 co do przesądów masz racje, niewiadomo czy się nie spełnią. Jeśli zaś mowa o kotach kocham wszystkie koty świata. Dla mnie to fascynujące zwierzęta 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie obchodze tylko chodzę po cukierki haha. Dziękuję!!

      Usuń
  2. Nawet ciekawy post. Popracowałabym nad błędami oraz te podpunkty starałabym się rozwinąć o np. Jakieś fakty, legendy, skąd się wzięły te przesądy i tak dalej.

    Jeżeli bierzemy zdjęcia z Internetu to jednak zawsze powinniśmy dać odnośnik do strony/autora albo napisać autora, bo to jednak prawa autorskie. Jednym z portali z darmowymi zdjęciami jest unsplash.

    Gdybyś miał więcej pytań, zapraszam do kontaktu. Także jeżeli chcesz rozleklamować bloga, zapraszam na Katalogowo (katalogowo.blogspot.com)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Za 10 lat zapomnisz o tych lękach :P Naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie am co się przejmować takimi rzeczami a brać to raczej jako zabawę : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego chodzę po cukierkach i biorę to jako zabawę:)

      Usuń
  5. Nie uznaję Hallowen także nie mam takich problemów :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. My tam w przesądy nie wierzymy ^^ A Halloween nie obchodzimy, ale uwielbiamy się przebierać!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka