piątek, 29 września 2017

Trzy miesiące temu...

Minęły już 3 miesiące, a ja nadal stoje w oknie i czekam... Czekam kiedy nadejdzie ten dzień i powiesz, że wracasz. Że jednak będziesz. Że będziemy się przyjaźnić. Nie musimy spotykać się codziennie. Nie musimy dzwonić codziennie. Ale rozmawiać, pisać... Dlaczego nie ma cię przy mnie. JA TEGO CHCĘ, CHCĘ CIEBIE. Pragnę Dawnej przyjaźni. To nie jest tak łatwo powiedzieć: idziesz do innej szkoły więc to wszystko skończone. Ale to jest całkowita racja.
Jak pójdziecie do innej szkoły to to wszystko się skończy. Nie piszę wam tego, żeby zniszczyć wam życie, piszę z własnych doświadczeń.
Czekam już 3 miesiące kiedy coś powiesz, a może czekasz na to żebym ja zrobił pierwszy krok, jeśli tak to przepraszam nie wiedziałem. A może nie czekasz na nic. Po prostu. Myślisz, że dobrze jest tak jak jest. Tylko że nie jest. Ja tęsknię za tobą. Pamiętasz Halloween? Dobra zabawa, najlepsze halloween. Pamiętasz Wisłę? Pamiętasz nasze odpały? Chcesz z tego wszystkiego zrezygnować?  Czy po prostu jesteś już zmęczona mną, tym wszystkim. Albo stajesz sie dorosła i chcesz zapomnieć... Ale ja nigdy nie zapomnę.
Trzy miesiące, nie odzywamy się. Trzy miesiące się nie widzieliśmy, może losowo na ulicy powiedzieliśmy "hej" i tyle. To nie może być przyjaźń... Trzy miesiące temu...

21 komentarzy :

  1. Smutny, refleksyjny post. Smutny, bo niestety prawdziwy :( sama doświadczyłam tego wielokrotnie.

    Pozdrawiam!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie rok temu straciłem przyjaciółkę z którą trzymałem się 8 lat. Była jak rodzina. Cały czas jest ciężko ale trzeba przywyknąć.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się tego boję. Boję się, że pójdę do nowej szkoły i wszystkie znajomości, które teraz mam skończą się. Jednak mam nadzieję, że może jakoś to będzie. Nie trzeba codziennie pisać, codziennie się widzieć. Wystarczy po prostu świadomość, że między nami jest okej. Pisz do tej osoby, jak sam napisałeś, moze ona też czeka na ten ,,pierwszy'' krok. Ktoś musi napisać. Niekoniecznie on/a.

    OdpowiedzUsuń
  4. odezwij się i to rozwiąż, lub postaraj się zapomnieć..

    OdpowiedzUsuń
  5. Doświadczyłam tego co najmniej pięć razy... :( i teraz został mi jeden przyjaciel od podstawówki, tak więc w sumie nie jest całkiem źle

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się przyzwyczaiłam. Ludzie znikają z mojego życia tak szybko jak się pojawiają, więc już nawet mnie to nie boli. Choć w głębi duszy chciałabym, by było inaczej. 5 lat temu wyprowadziłam się za granicę, więc wszystko co budowałam tam przez 15 lat odeszło. Odeszło bardzo szybko.

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki by bylo dobrze :) https://meriska92.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie często nas opuszczają, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 year old Accounting Assistant IV Margit Caraher, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Basketball. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Tundra. spojrz na to teraz

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka