czwartek, 21 września 2017

Jesień 2017

Zaczęła się jesień, a wraz z nią zimno.
Lubię jesień, ale jest mi przykro kiedy spadają liście... Kiedy one sobie tak lecą. Rosną... A tu nagle spadają.
Lubię jesień- jest halloween, które "świętuje" nie można to tak powiedzieć, ale chodze po cukierki. I mogę przyznać, że ludzie powoli się do tego przyzwyczajają co dziwne w Polsce.
Jesień to magiczna pora roku tak jak każda pora... Ale jest taka depresyjna.
Nie wiem dlaczego ale kilka osób już zaczęło mówić że w jesień dzieję sie coś złego. Ale co ma sie dziać?  To taka sama pora jak wiosna... Lato. Przecież to tylko pora roku. Jak można AKURAT w jesień mieć jakieś dziwne myśli?
Tylko szkoda mi lata. Szkoda mi tej zieleni, tych kwiatków, motylków. To jest smutne. Kocham zieleń kocham motylki i kwiatki. Kocham trawę, biedronki, siano. Turlać sie, lubię mimo wszystko też słońce. Słońce odbiera mi energię (może dlatego, że jestem uczulony?), ale daje mi motywacje do działania. Lubię patrzeć na słońce między palcami.
Tak jak zwykle Adrian post o jesieni a pisze o lecie. Ale myślę, że dużo mam do powiedzenia o lecie. Zaczynam lubić lato... To znaczy, zawsze lubiłem, lecz nie lubiłem słońca, gorąca. Przeżyjemy szkołę i znowu lato!  Będzie dobrze!
Życzę super pory roku, dziwne życzenia, ale to ja. Zakręcony Adrian!
                                               Adrian Fechner

21 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia, ale ostatnie najbardziej podoba się mi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest najpiękniejsze :D ja na jesień jestem gotowa, ale wcale jej nie chcę ;c

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesieni nie lubie. Zawsze jestem chora i nic mi sie nie chce przez ten deszcz i mróz. :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia aa jesień bardzo lubię

    obserwuję https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2017/09/naturalnym-futrom-stanowcze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień mimo wszystko jest fajna, również pozdrawiam!

      Usuń
  6. trochę kiepskie było to lato, więc trochę za nim tęsknię. ;) jesień mnie totalnie nie kręci, szczególnie taka jaka teraz się zrobiła - zimno i bez przerwy leje. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę jesieni i deszczu! A zdjęcia są naprawdę przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień, to jesień ma swoje uroki i wady :) Trochę szkoda, że to lato tak szybko odeszło, ale zostawiło mega dużo super wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesien,ale bardziej jestem za zimą i czasem swiatecznym <3 Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda pora roku ma swoje zalety, choć przyznam szczerze, że jesień zawsze jest dla mnie przygnębiająca... może dlatego, że po niej jest zima :/


    Cudownego dnia!
    https://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia Adrian 😊 Jeśli chodzi o jesień to tak smutno kiedy wszystko szarzeje, drzewa tracę liście, trawa przestaje być zielona.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka