czwartek, 31 sierpnia 2017

KONIEC WAKACJI 2017

Jest mi tak cholernie przykro...
Jak sobie przypominam, że to już koniec...koniec wakacji to same łzy mi napływają do oczu.
Mimo, że lipiec był okropny, to sierpień już nie.
W sierpniu poznałem osobę, która zmieniła moje życie <3
W lipcu stało się dużo nieprzyjemnych rzeczy, o których na pewno nie chce wspominać.
Na pewno poznałem się na niektórych osobach, to na pewno.
Ale na pewno też poznałem TRUE FRIEND (KLIK).

Nie można myśleć o złych rzeczach, o złych wspomnieniach.
Uczą nas, ale po co do nich wracać?
ŻYĆ Z CAŁYCH SIŁ!
Jak pomyślę sobie co zrobiłem w te wakacje:

- BYŁEM W PODRÓŻ DONIKĄD
- BYŁEM W SKARPETKACH W GALERII
- W SKARPETKACH PRZEZ ŚWIAT
- OBLAŁEM SIĘ MLEKIEM
- ZAŁOŻYŁEM KANAŁ NA YT
- DOWIEDZIAŁEM SIĘ DUŻO RZECZY
- NAGRAŁEM SWÓJ "TELEDYSK"
- POZNAŁEM PRZYJACIÓŁKĘ <3
- UKOŃCZYŁEM GIMNAZJUM!!!!!
- BYŁEM W PODRÓŻ DONIKĄD 2!
- NOC BEZ SPANIA
- ZROBIŁEM TATUAŻ!!
- ZACZĄŁEM MALOWAĆ WŁOSY!!
- ZDOBYŁEM 100 SUBSKRYPCJI NA KANALE
- ZOSTAŁEM OFICJALNIE PRZYJĘTY DO NOWEJ SZKOŁY

  Ale jest mi bardzo przykro, bo nie zrobiłem jednej najważniejszej rzeczy... Nie spotkałem Zuzi...
Ale wierzę, że ją kiedyś spotkam, naprawdę!
W połowie sierpnia uważałem, że to są najgorsze wakacje, ale...nie, na pewno nie.
Już za nimi tęsknie!!!
Chce żeby w przyszłym roku były jeszcze lepsze!

A wy jak je spędziliście?



25 komentarzy :

  1. Mnie został jeszcze miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje tak szybko upływają, ale najważniejsze, żeby były udane i sprawiły, że rok szkolny jakoś zleci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj muszę przyznać, że to były najlepsze wakacje ze wszystkich, nie nudziłam się na nich ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje w tym roku były najlepsze ze wszystkich, rzadziej byłam poza domem niż w domu! Były to wspaniałe wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty sie ciesz bo za rok znow wakacje :D A ja skończyłam szkole, zakończyłem oststnie wakacje w życiu i zaczęłam pracę. Zycz mi powodzenia haha. I gratuluję kanału na yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że życzę powodzenia!!! Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  6. Moje wakacje to jedna wielka PODRÓŻ. Najpierw kolonie w Grecji , pozniej wyjazd do Chorwacji :)
    Fajnie , że udało Ci się zrobić aż tyle rzeczy w wolnym czasie , świetne fotki :)
    Pozdrawiam .

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG jak świetnie, zwiedzać świat! Zazdroszczę!! Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  7. Dużo zrobiłeś, a jak pójdziesz na studia to na wiele rzeczy będziesz miał miesiac więcej :D ładne zdjęcia, pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tatua - jak dla mnie super! Rok szkolny zleci Ci szybciej, niż wakacje. Moje jeszcze trwają i korzystam z nich na maksa. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega klimat- ognisko na końcu wakacji :)
    U mnie lipiec też był dużo gorszy :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że zrobiłeś aż tyle rzeczy! Miejmy nadzieję, że rok szkolny minie nam bardzo szybko.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby minął nam szybko! I niech będą kolejne świetne wakacje! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mnie też jest przykro że się skończyły. Zaczęła się szkoła, jesień potem przychodzi zimna 😊 i trzeba czekać cały rok. Wakacje trwają zbyt krótko.

      www.kasinyswiat.blogspot.com

      Usuń
    3. Zima jest super także będzie dobrze

      Usuń
  11. 36 year-old Statistician IV Isa Gudger, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Cooking. Took a trip to Barcelona and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. przydatne lacza

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka