piątek, 11 sierpnia 2017

Nie mam nikogo

Nie mam już nikogo. 
Nie wiem czy to ja straciłem wszystkich czy to oni stracili mnie.
Przyjaźń która trwała 5 lat skończyła się DLA MNIE w tamtym miesiącu.
Dla niej pewnie wcześniej, ale nie będę wypominać.

Była jeszcze jedna "przyjaciółka", ale postanowiła, że oleje mnie bo zachowuje się jak dziecko, a przecież ona ma AŻ 12 LAT. 
Stwierdziła, że nie chce się zatrzymać w rozwoju tak jak ja^^ miłe hehe.

Raczej przyjaźń z dziewczynami nie jest opłacalna, nie wszystkie dziewczyny są takie, ale przez nie boję się zaufać komukolwiek. 
Jeśli jesteś chłopakiem to TY proszę Cię jeśli możesz NIE PRZYJAŹNIJ SIĘ Z DZIEWCZYNAMI!
A jeśli TY dziewczyno przyjaźnisz się z chłopakiem to... w sumie nie wiem jak to jest.

Czy przyjaźń damsko-męska istnieje?
Kiedyś w to tak mocno wierzyłem ale dzisiaj nie jestem pewien słów sprzed kilku lat.

Opowiedzieć wam historię pewnej przyjaźni?

Była kiedyś przyjaźń właśnie taka damsko-męska.
Chodzili razem do klasy przez 9 lat.
Było wszystko super...do czasu aż nastał czas rozstania w gimnazjum.
Na początku mieli iść do tej samej szkoły, ale niestety usunęli ten zawód.
Musiała się przepisać.
Teraz ledwo co mówimy sobie cześć.
Mimo, że to było dwa miesiące temu.
WIEDZIAŁEM, ŻE TAK BĘDZIE.
Dlatego starałem się z CAŁYCH SIŁ, naprawdę z całych się o tą przyjaźń.
Ona rozumiała i powiedziała, że nic ich nie rozłączy. 
A jednak.

Jak wspominam ten czas to...płacze.
Nie obchodzi cię to ale dla mnie była to najważniejsza rzecz na świecie.
Nie rozumiałaś tego.
I nadal nie rozumiesz...
Masz już mnie dość.
Doskonale cię rozumiem, bo każdy już ma mnie dość.

Przepraszam...przepraszam wszystkich których skrzywdziłem.
Ale nikt nie przeprosił mnie za to, że mnie skrzywdzili.
NADAL PAMIĘTAM.

23 komentarze :

  1. Z ludźmi tak to jest, że przychodzą i odchodzą. Jestem od Ciebie sporo starsza i powiem Ci z doświadczenia, że warto zmienić nastawienie i zamiast płakać, że coś się skończyło, lepiej cieszyć się, że w ogóle istniało :) i być otwartym na nowe znajomości, bo każda z nich nas wzbogaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ludzie przychodzą i odchodzą. Mam jedną przyjaciółkę ale ze nie mieszkamy w 1 mieście widzimy się raz na kilka miesięcy. Również straciłam przyjaciółkę po 6 latach... Dla mnie do tej pory jest ciężko, pomimo że minęło już 5 lat. Ale cóż nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, no cóż tak to już w życiu bywa, że nawet ci ludzie, których najbardziej lubimy odchodzą. Prędzej czy później. Szkoda jeśli taka osoba, z która utrzymywało się kontakt przez parę lat tak po prostu stwierdzi, że już ma tego dość czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń damsko - męska jest tematem rzeka. Ciężko stwierdzić czy istnieje.
    Ja niestety nie podzielę się swoją historią, ponieważ chłopaków trzymam na dystans. Jak to wygląda? Mam kolegów, nie mam przyjaciela ... Czekam na jedynego chłopaka, z którym się zwiążę i wtedy nazwę go prawdziwym i jedynym przyjacielem.
    Ciekawie napisany wpis, pozdrawiam!

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie czytałam takiego wpisu. Widać, że bardzo się przejąłeś tym rozstaniem z przyjaciółką. Sama jestem płci żeńskiej i powiem Ci szczerze nie chcę nigdy przyjaznić się z żadnym chłopakiem. Jestem dobrą kumpelą, ale nic więcej. Także myślę, że większość dziewczyn jest taka. Trzymaj się, powodzenia życzę w odzyskaniu zaufania do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka lat temu miałam wielu przyjaciół, nie zliczyłabym ich na dwóch rękach, a dziś posiadam tylko dwóch, prawdziwych i to jest piękne. Nie sądzę, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Myślę, że trafiłeś na złe dziewczyny :) Sama mam przyjaciela i nasza przyjaźń trwa już kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to prawda.. trafiłem na złe dziewczyny, albo na dobre ale ja tego nie widze

      Usuń
  7. W miarę upływu lat przyjaźnie się weryfikują. O to chyba chodzi żeby zostać z kilkoma naprawdę ważnymi i dobrymi dla nas osobami, a nie z tysiąc em znajomych, których nie interesujemy tak naprawdę wcale.
    Będzie dobrze :)
    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrian, luzik. Jestem prawdziwym weteranem jeśli chodzi o utratę kontaktów bliskich mi osób, a dzieli nas zaledwie 5 lat. Przeżyłam naprawdę druzgocące rozstania, i nie chodzi mi tylko o chłopaków, ale też o te najdłuższe przyjaźnie damsko-damskie.
    Moja najllepsza przyjaciółka od podstawówki zerwała ze mną kontakt ot tak, bez powodu.
    Nie pocieszę Cię, że przed Tobą dużo jeszcze takich zawodów. Tak to już bywa w życiu :( Grunt to sobie wpoić, że nie ma ludzi niezastąpionych, a Ty jesteś wart tylko tych prawdziwych przyjaciół.
    Głowa do góry :D Na pocieszenie zapraszam w wolnej chwili do siebie, zobaczysz, jakie ja dopiero miałam przygody. Jeśli będziesz zainteresowany, albo po prostu chciałbyś pogadać to jestem tu poniżej :P
    http://poczujnanowo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas pokazuje kto jest prawdziwym przyjacielem, to nie była Twoja wina, ty starałeś się o tą przyjaźń. A czy przyjaźń damsko-męska istnieje - tak, sama mam przyjaciela ( tylko i wyłącznie i oboje o tym wiemy ), z którym zachowuję się jak z chłopakiem i tak też o nas niekiedy myślą..

    Trzymaj się!
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjacielem sie właśnie powinno tak zachowywać haha. Dziękuję ;)

      Usuń
  10. Kochany! Może i łatwo nam mówić, ale nie przejmuj się! Nie użalaj się tylko walcz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogi Adrianie przykro mi że się tak zawiodłeś. W sumie zależy na kogo się trafi. Wiem jak ciężko potem zaufać i mówię to jako kobieta. Baby są wredne 😊 ja też głównie na przyjaciółkach się sparzyłam. Trzeba bardzo uważać na to kogo nazywa się przyjacielem.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zależy na kogo sie trafi. Nie każdy taki jest

      Usuń
  12. 50 year-old Executive Secretary Nathanial Dilger, hailing from Gimli enjoys watching movies like Downhill and Slacklining. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 500 Mondial Spider Series I. zrodlo imp

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka