wtorek, 28 listopada 2017

Moje 16 urodziny

Tak, właśnie dzisiaj skończyłem 16 lat.
Wiecie jak sie z tym czuje?
Tak szczerze to, w ogóle nie czuje nic, bo nic sie nie zmieni.


Tak, mam ukończone 16 lat.
Tak, coraz bliżej do 18-nastki.
Tak, wiem powoli życie dzieciaka sie kończy... Ale chwilka...

To że ktoś skończy 18 lat nie świadczy o tym że nie można być dzieckiem.
Zawsze bedziemy dziećmi i zawsze będziemy uczyć sie czegoś nowego. W końcu uczymy sie na błędach, a błędy popełniamy cały czas.

Tak, mam 16 lat ale to nie oznacza że można oczekiwać ode mnie dojrzałości
Jeśli chce być dzieckiem, to nim będę.
Jeśli czuje się na 12 lat, to będę sie tak zachowywać.
Jeśli będę chciał się przyjaźnić z młodszymi osobami ode mnie, to będę to robić.

Tak, mam 16 lat i będę bawić się na placu zabaw
Będę bawić sie w ślepca, będę bawić się w rekina, będę bawić się w śledzenie ludzi.
Nie przestane spotykać się z przyjaciółmi. Nadal będę grał wam na nerwach haha.

Tak, mam 16 lat i nadal będę tym kim chcę być.
Będę malować włosy.
Będę mieć tatuaże
Będę sobą.

25 komentarzy :

  1. Wiek to tylko liczba, pamiętaj ;) O niczym nie świadczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane! Najważniejsze w życiu jest to, żeby być sobą! Nigdy się nie poddawaj i nigdy nikogo nie oszukuj a zwłaszcza samego siebie... pozdrawiam Fif :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Post jak zawsze świetny. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też coraz bliżej do tej 16

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to żyć po swojemu - znam 60latków co dalej są dziecinni :P Sto lat Chłopie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, hustaja sie na huśtawkach? Haha. Dziękuję!

      Usuń
  6. Ciesz się póki możesz, ja sama po sobie wiem jak to jest mieć naście lat, a teraz to bliżej niż dalej do 3 - dzięści mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze tego wieku. To były piękne czasy. Pewnie, cieszył się póki możesz swoim młodym wiekiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie ciesze caly czas haha. Zawsze mozna sie cieszyc!

      Usuń
  8. Chciałabym znow miec 16 lat. Ale trzeba sie cieszyc zyciem nie wazne ile sie ma lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyj w zgodzie ze sobą a będziesz szczęśliwym człowiekiem! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry wpis! :o My mamy 14 lat i chcemy zostać przy tym wieku! Dzieciństwo i dorastanie jest najlepszym czasem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciństwo to super czas, dorastanie już troszkę mniej ale nadal spoko

      Usuń
  11. Dobre postanowienie :) Mam 29 lat za kilka miesięcy wskoczy 30-tka ale nadal ze mnie Dziecioch:) Czuję się młodo, oglądam świat oczami dziecka. Tak żyje się ciekawiej, przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ale to jest super! I bardzo dobrze że czuję sie pani młodo!

      Usuń
  12. I oby tak Ci zostało na zawsze!
    Niektórzy, mając 15 lat są znacznie dojrzalsi niż niejeden trzydziestolatek. Wiek niewiele mówi o człowieku. Na szczęście! Może dzięki temu możemy być wiecznie młodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn 15 latkowie "uważają" się za dorosłych. Wierze że już mi tak zostanie. Będziemy wiecznie młodzi!

      Usuń
  13. 53 years old Senior Developer Danny Kleinfeld, hailing from McCreary enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Ice skating. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Ferrari 250 GT Series 1 Cabriolet. Czytaj dalej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka