niedziela, 3 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA #1- NOWY 4 SEZON!

Nikt się nie spodziewał, że kiedykolwiek powstanie jeszcze jakiś sezon...

WITAJCIE W NOWYM SEZONIE "NIEZAPOMINAJKA"!


W tym sezonie będą ZUPEŁNIE inne kategorie, moje kategorie. W związku z tym, że jest już grudzień postanowiłem zrobić taką małą niespodziankę. Niezapominajka będzie mieć 5 postów z tej serii (ostatni post z tej serii 31 grudnia, dokładnie w Sylwestra).
To co?  Zaczynamy!

- Nietypowe (NIE) ZAPIMNIANE święto


Pierwsza kategoria to właśnie nietypowe święto. Dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych. 
Nie wiem co powiedzieć, ale mam nadzieję że kiedyś będzie lepiej. Jest mi głupio bo nie wiem co napisać... Życzymy dużo zdrowia!

- Zdjęcie Tygodnia


Wiadomo o co chodzi w tej kategorii. Będę dawać zdjęcie, które są dla mnie ważne i no sami rozumiecie. 


W tym tygodniu padał śnieg to logiczne że cieszyłem, tańczyłem, skakałem i śpiewałem jak dziecko. KOCHAM ŚNIEG!

- Niezapomniane wspomnienie.


Każdy ma jakieś wspaniałe wspomnienie, które wiadomo że się nie zapomni. W tej kategorii opowiem moją chwilę, wspomnienie której nie zapomne. Wy również opowiedzcie wasze miłe wspomnienie.

Nie zapomne tego kiedy w te wakacje byłem w skarpetkach w galerii handlowej. Miłe i wesołe wspomnienie chociaż byłem z osobą, z którą się teraz nie odzywam, ale mimo wszystko było fajnie. 

- Kilka słów w tydzień.


W kilku słowach opiszę cały tydzień.
27.11-03.12
W tym tygodniu skończyłem 16 lat, ale to już chyba wiecie. Leżałem w łóżku chory i stworzyłem 4 sezon!

Taka krótka kategoria, ale wydaje mi się fajna.

- Mem Tygodnia



Ostatnia i zabawna kategoria haha. 

Chyba rozumiecie dlaczego niezapominajka, nie chodzi tutaj o kwiatka, którego przy okazji bardzo lubię lecz o wspomnienia i, o to że NIE ZAPOMNE!  

Widzimy się w przyszłym tygodniu, cześć!

20 komentarzy :

  1. Bardzo fajne kategorie! + w ostatnim memie Dean Winchester- zostaję tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na serię :) Jeszcze nigdy na coś podobnego nie trafiłam.

    Nawet nie wiedziałam, że jest Międzynarodowy Dzień Niepełnosprawnych. Szkoda, że się o tym głośno nie mówi, bo pomimo tego, że mają pod górkę, to naprawdę niczym się od nas nie różnią, o czym niektórzy ludzie niestety zapominają...

    Szkoda, że ten śnieg tak szybko się roztopił jak i spadł ;) Sama też uwielbiam kiedy sypie z nieba. Niby człowiek ma już swoje lata, ale jednak z tej radości zachowuje się jak małe dziecko ;)

    Hm... co robiłeś w skarpetkach w Galerii? ;D

    Co do memu (mema?) - jakbym widziała swojego męża xD


    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre jest to że ludzie zapominaj o innych... Ze śniegiem niestety tak jest :(. W skarpetkach w galerii sobie chodziłem haha było fajnie! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Kocham te nowe kategorie, są bardzo fajne. Czekam na kolejne posty z tego sezonu!
    Pozdrawiam,Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już w niedziele, również pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny wpis! ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysl na post napewno będę częściej wpadać na serie niezapominajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wpis!
    Bardzo ciekawie się ta seria zapowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że ciekawie się zakonczy :)

      Usuń
  7. SUPER wpis i ciekawe kategorie 👍👍👍
    Jestem na TAK 😁

    ZAPRASZAM do ⬇️⬇️⬇️
    EvelineRaspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No seria bardzo spoko :) Wspomnienie mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie przemyślany post gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na prowadzenie bloga i kategorie ( 'mem tygodnia' szczególnie :D )

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka