niedziela, 10 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA #2 Dziwny tydzień ;/

Już drugi post z tej serii, jeszcze 3. Więc zaczynajmy! 


- Nietypowe(NIE) ZAPOMNIANE święto


Dzień Odlewnika!  Wszystkiego Najlepszego(?) Yyy a tak serio, wiecie kto/co to jest?  Bo ja naprawdę nie wiem o co chodzi.. Powie ktoś? Ale jestem głupi xd

- Zdjęcie Tygodnia




W tym tygodniu dam kilka zdjęć. Dużo się zdarzyło w tym tygodniu. Byłem na wycieczce i w sumie to tyle ale było na serio spoko. 

- Niezapomniane wspomnienie


Byłem w tamtą niedzielę na takim "kiermaszu" z okazji Mikołajek. I tak naprawdę nic się tam takiego nie działo ale było fajnie, wiem dziwne, ale chodzi mi o to że z Anią zawsze jest fajnie, można ją nazwać wierną przyjaciółka. Zdjęcie z tego jest w kategorii wyższej.

- Kilka słów w tydzień


04.12-10.12
Byłem na kiermaszu, na wycieczce w Rzeszowie i Dowiedziałem się prawdy o jednej osobie, fałszywej prawdy. I sie uczyłem.

- Mem Tygodnia


Post dość krótki ale może zauważyliście że no SZKOŁA. Dziękuję i do następnej niedzieli!

18 komentarzy :

  1. mój tydzień też był dziwny ale i ciężki. Czekam do świąt, niech mi wystawią te oceny bo pragnę świętego spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Nauczyciele tylko myślą że mamy szkołę, ale sie mylą

      Usuń
  2. POMIESZANIE Z POPLĄTANIEM ALE PODOBA MI SIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tydzień też taki był, ale ten to dopiero zapowiada się bardzo ciężki :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam podobny tydzien ale nastepny juz lepiej wyglada. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mój był spoko :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle ciekawy post. Trochę jak mój dzień - nieprzewidywalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :D Ehh ten tydzień będzie ciężki:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Krótki ale treściwy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka