niedziela, 17 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA #3 Dzień bez przekleństw!

Nie wiem jak zacząć tego posta, dlatego zacznę go normalnie xd.

-Nietypowe(nie) zapomniane święto


Dzień bez przekleństw dzieci! I jak?  Powiedzieliście dzisiaj jakieś brzydkie słowo? Skoro to "święto" to zdarzy się coś magicznego, bo w święta zawsze się coś magicznego dzieje. Oczywiście pod warunkiem, że spełniliście warunki "świąt". (Co ja pisze xd)

- Zdjęcie Tygodnia


Dużo się zdarzyło, a tak naprawdę to nic ciekawego, nauka, nauka, nauka. Ale zdjęcie musi być!

- Niezapomniane wspomnienie.


Nie zapomnę tego kiedy schowałem w drzewie książki, takie tajemnice o moim mieście. Lubię takie rzeczy, tajemnice, ciekawostki. Zróbcie tak, naprawde polecam!
- Kilka słów w tydzień 


11.12-17.12
Poprawiłem przedmiot! Trochę się luzowałem.  I tyle chyba xd
- Mem Tygodnia

Jak wiecie za tydzień święta. Naprawdę bardzo szybko to minęło, aż jestem zdziwiony. Bądźcie w tym dniu ze swoimi rodzinami, pożegnajcie kłótnie i powitajcie spokój. Dziękuję za przeczytanie!

14 komentarzy :

  1. Oj tak już tydzień do świąt nie mogę się już doczekać!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrze na twój wpis i nie do końca wiem czego dotyczy, ale mem z piwem trafiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki "sezon" zapraszam do 1 posta z tej serii, tam wszystko wyjaśnione;)

      Usuń
  3. haha ten mem to jest dobry XD
    Kisnę! Chyba muszę się wybrać do fryzjera! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że dzisiaj taki dzień. A święta :) już poubierany dom, choinka, sprzątanie w trakcie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę świetny ten pościk :D bardzo mi się spodobał :D tak święta to szczególny czas w roku kiedy wszelkie waśnie powinny zostać zażegnane by móc cieszyć się Narodzeniem Pańskim :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w Wigilie najwazniejsze jest pozegnanie smutku i kłótni

      Usuń
  6. bardzo ciekawy post - ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty tego typu! a ten jest świetny :) podoba mi się, że tak luźno to piszesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka