poniedziałek, 28 listopada 2016

Moje urodziny.

Hej!
Tak, dzisiaj są moje urodziny. W sumie nie wiem i tak zawsze będę się czuć na młodszego i tak.
To że mam już skończone 15 lat, nie daje mi nic nowego tylko rok wzwyż.
Jestem o rok starszy jak każdy, ale na pewno nie mądrzejszy.
Kolejny zmarnowany rok na głupoty.
Nie świętuje urodzin, dla mnie to zwykły dzień jak każdy.
Jedyne co lubię to że kiedyś był śnieg teraz to może troszkę mniej, no ale.
W tamtym roku było taaaak dużo tego śniegu, akurat w moje urodziny padał ogromny śnieg.
Również w tamtym roku to były moje najlepsze urodziny.
W tym roku nie wiem jakie będą, pewnie normalne.
Czy wy też w swoje urodziny nic nie robicie?
Ja zamulam w domu, no albo w szkole.

Nie lubię przynosić cukierków do szkoły.
Nie lubię jak ktoś składa mi fałszywe życzenia urodzinowe, a w głowie myśli "umrzyj"
Nie lubię również kiedy nauczyciele składają mi życzenie, bo to też jest fałszywe.
Ogólnie to ja chyba niczego nie lubię. 
Chciałbym te urodziny spędzić z przyjaciółmi.

Może napisze co bym chciał dostać na urodziny.
Chciałbym dostać śnieg.
I to w sumie tyle.
Jak będzie śnieg to na pewno wyjdę się pobawić w nim^^
Akurat, niestety, moje urodziny wypadają w poniedziałek, czyli dzisiaj.
Nie za bardzo mnie to cieszy.
Ostatni raz urodziny w tygodniu miałem w 1 klasie gimnazjum.

Co chce robić w tym dniu?
Jeśli będzie śnieg to na pewno wyjdę się pobawić jak wcześniej wspominałem.
Może wyjdę gdzieś z przyjaciółmi, chociaż wątpię bo to poniedziałek.
Wyjdę sobie z aparatem na dwór i porobię zdjęcia.
I co i tyle chyba, co mam innego do roboty? 
Dajcie jakiś pomysł w komentarzach.
O wpadłem na pomysł!
Dajcie jakiś pomysł no w komentarzach, ja zrobię zdjęcia i wrzucę tu. 
Jakieś wyzwanie czy coś.
Okej, to tyle.
Do zobaczenia, cześć

I jednak jest śnieg, jak się cieszę !!! 
Mega się cieszę!!

22 komentarze :

  1. Ja w swoim życiu też rzadko obchodziłem urodziny, nawet swoją 18-nastkę spędziłem spokojnie. Mała rada ode mnie, nie mówię, że masz świętować, ale ogólnie baw się życiem do póki jesteś młody, potem ten czas strasznie szybko leci i zaczynają się problemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widzisz, masz śnieg jak chciałeś ;). Mnie tak ucieszył, że aż zainspirował do pisania. Oczywiście są też złe strony śniegu, jak na przykład spóźnione autobusy (chociaz to akurat może być zaleta :D) czy korki na drodze.Ja tam też od dawna nie świętuję urodzin, po prostu nie mam z kim no i w ogóle chyba za stara na to jestem :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIGDY nie jest się za starym żeby cokolwiek świętować ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. W moje urodziny zbieram życzenia - w większości od osób, którym na mnie zależy. Zdarzyło się też parę od nauczycieli - one naprawdę mogą być szczere. Pamiętam, jak moja nauczycielka geografii z gimnazjum w zwykłej rozmowie telefonicznej wygłosiła całą litanię życzeń - tak żałowałam, że nie mogłam spotkać jej spotkać tego dnia osobiście.
    Cukierki przynosiłam do szkoły w podstawówce, potem już stwierdziłam, że jestem na to "za stara". Dla mnie to normalny dzień - później w weekend robię przyjęcie dla moich znajomych, bardzo kameralne, ale zabawne :D
    Wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!
    Wszystkiego Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że prezent urodzinowy się spełnił, u mnie przynajmniej tak. :D Też nie lubi przynosić do szkoły cukierków, uważam to za dziecinne.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. My także nie lubimy, gdy fałszywe osoby składają nam życzenia :/ Nie są one szczere, a po co nam nieszczere życzenia? Na facebooku już życzenia dla Ciebie się pojawiły ^^ Życzymy sukcesów blogowych i nie tylko ;) Buziaki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szczere to nawet robią tak że kolejny rok jest do dupy. Dziękuje <3 <3

      Usuń
  8. Ja lubię swoje urodziny, chociaż sądzę, że zostało mi coraz mniej życia. Z roku na rok jestem coraz bardziej świadoma swojego istnienia. To bardzo dziwne.
    Mam o tyle szczęście, że moje urodziny wypadają w drugi dzień lipca - wakacje. W tym dniu staram się robić dosłownie wszystko, a najczęściej wtedy jestem na wyjeździe u rodziny. Żadna tam domowa wieś, wielkie miasta i życie w pośpiechu. Życzenia, wieczory z książką, trochę śmiechu ze względu na wspomnienia "A jak byłaś mniejsza to..."
    Nie napiszę Ci życzeń od serca, niestety nie jestem w stanie Ci czegokolwiek życzyć. Nawet się nie znam. Jednak jedno wiem - rób to co kochasz :)
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    PS Nie cierpię śniegu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ! Ja osobiście uwielbiam swoje urodziny i to jest najbardziej wyczekiwany dzień prze ze mnie. Wspaniałych urodzin bo 15 lat ma się tylko raz w życiu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. 57 year old Technical Writer Arlyne Candish, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Astronomy. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Aston Martin DB3S. przeglad strony

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka