sobota, 3 grudnia 2016

ŚnieguŚnieg #6 GRUDZIEŃ!

Hej 
Od dzisiaj zaczynam częściej pisać posty.
W grudniu chcę żeby było ich mnóstwo.
Znaczy no nie 20 bo tak się nie da, ale tak ponad 10 raczej tak.
Dlaczego tak?
A bo GRUDZIEŃ ZIMA WRESZCIE!!!!
Już ten świąteczny klimat!
Jak ja na niego długo czekałem Jezuu.
I tak, zdecydowałem się, od czasu do czasu będzie "sesja zdjęciowa", ale tylko w grudniu będzie ich "sporo".


Piosenka Tygodnia.
Usłyszałem ją niedawno i ZAKOCHAŁEM SIĘ.
Słucham jej CAŁY CZAS.
Nawet w szkole serio, jest super. Nie słuchaliście to MUSICIE posłuchać.


"Jula feat. Sound'n'Grace- Gdy Gwiazdka"
CUDOWNA !!!

Film Tygodnia.
Kto tego nie oglądał. 
Chyba wszyscy. Ja wracam to tego filmu co rok.
Nie mógłbym go nie oglądać, dla mnie to już tradycja serio.
"Opowieść Wigilijna"

Pytania?
[P] Komputer stacjonarny czy laptop?
Odp. Kiedyś wolałem laptopa, a teraz sam nie wiem. To i to.
[P] Ile czasu potrzebujesz rano, aby się ogarnąć?
Odp. Problem tkwi w tym, że ja... nie przygotowuje się do szkoły.
[P] Jaką potrawę chciałbyś spróbować?
Odp. Chińską? 


Wyzwanie Tygodnia.
Wyzwanie od Ewy
[W] "Pozdrów Ewę J."
Ewka POZDRAWIAM CIĘ! <3

Jedzenie Tygodnia
Są to bombonierki. Dlaczego?
Proszę was kto nie lubi bombonierek.
Chyba każdy (chyba)

Antyulubieniec.
Deszcz. Wiecie dlaczego? Bo ostatnio u mnie padało taaak dużo śniegu tak bardzo serio, a tu nagle DESZCZ no mówię no nieee. Osobiście no lubię deszcz, ale nie wtedy kiedy jest zima!!
CZAS NA ŚNIEG <3

Ulubieniec Tygodnia.
ŚWIĄTECZNE REKLAMY. Czy was też już jarają świąteczne reklamy? A może odwrotnie denerwują was one? Mnie osobiście tak jarają, że AAA.

Ciekawostka Tygodnia.

Czy wiesz, że "w czeskich domach kolację wigilijną kończy specjalny deser. Gospodyni podaje 12 rodzajów ciasteczek, oznaczającym 12 miesięcy. Gospodarz zaś rozcina na pół jabłko. Z układu jego pestek rodzina wróży sobie przyszłość.."
No nieźle tam mają.


Okej to tyle.
Życzę miłego grudnia <3 <3
Do zobaczenia!

21 komentarzy :

  1. Również cieszę się, że grudzień przywitał nas tak pięknie. A z drugiej strony deszcz. Ale teraz tylko czekać do Bożego Narodzenia :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. My uwielbiamy świąteczne reklamy, jednak nie cierpimy tego, gdy są one już w listopadzie :/ My kochamy bombonierki <3 Właśnie zjadłyśmy jedną tacie XD Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście wnerwiają te ciągłe reklamy świąteczne, które zaczęły się już od początku listopada. Nie słyszałam nigdy tej piosenki, ale teraz ją puściłaś i mi się bardzo spodobała. :D

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie przed chwilką przeczytałem "Opowieść Wigilijną", a w przyszłym tygodniu mam zamiar obejrzeć film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo hahaha. Książka jak i film jest bardzo fajna <3

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w postanowieniu co do pisania postów :)
    Piosenki nie znam, a film uwielbiam, ale w innej wersji.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie w tych Czechach! Nie słyszałam piosenki a filmu nie widziałam czytałam tylko o "Opowieści wigilijnej".Ja potrawgię reklamy przeżyć w listopadzie ale jak są w październiku to aż krewa zalewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku to prawda, piosenkę polecam tak samo jak film ;)

      Usuń
  7. Ooo tak, ten świąteczny klimat ;) Bardzo ładny wpis, blog. :) Obserwuję :)

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima to zdecydowanie najpiękniejsza pora w roku. Święta, śnieg .. ach, same wspaniałości!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio, jak spadł śnieg, szłam nieodśnieżonym chodnikiem (dziękuję ci, moja droga dzielnico) i wróciłam do domu z przemoczonymi butami. Jak dobrze, że już stopniał i mogę normalnie wracać do domu :D Śnieg ładnie wygląda, ale uprzykrza życie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg to śnieg, deszcz to deszcz wiec to woda haha wiadomo ze bedzie mokry. Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Jest różnica pomiędzy przechadzką w deszczu a przechadzką w śniegu ;)

      Usuń
    3. No jest, niestety w grudniu powinien być śnieg nie deszcz :(

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy post!
    Już czuć świąteczny klimat! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka