wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki 2016!

Dzisiaj są Mikołajki i próbne testy gimnazjalne.
Nie przejmuję się testami, chcę cieszyć się grudniem.
MIKOŁAJKI!
Taki fajny dzień.
Macie plany? Co będziecie robić?
Jak myślicie co dostaniecie w ten dzień?
Ja dostałem testy, tak jak każdy gimnazjalista w 3 klasie.
Wam życzę powodzenia!
W sumie nie wiem co napisać, ale no dzisiaj Mikołajki, prezenty.
Co byście chcieli dostać?
W ogóle w jaki sposób dostajecie prezenty?
Tak normalnie do ręki czy wasi rodzice nadal uważają was za 5-letnie dzieci i przebierają się za Św. Mikołaja haha?


Jestem ciekawy czy wy też dajcie rodzicom prezenty.
 No życzę fajnych prezentów, ale nie tylko. 
Spędzanie czasu z rodziną nawet w Mikołajki.
Obejrzyjcie świąteczny film! Polecam Listy do M.

Mój wymarzony prezent na Mikołajki to.. ej.. sam nie wiem, serio xd.
Coś miłego, chcę żeby to była niespodzianka^^

Dlaczego Mikołajki są tak wyjątkowe?
Ponieważ (zazwyczaj) w ten dzień wszystko staje się takie prawdziwe.
Nie jest udawane, sprawia wielki uśmiech na twarzy.
A co najważniejsze, tak było naprawdę.
Człowiek obdarowywał ludzi prezentami, szkoda, że niestety teraz tak nie ma.
Niestety zmarł 6 grudnia, dlatego ten dzień jest taki ważny.

Niech spadnie śnieg, proszę. Wtedy będzie taka magia, że wow.
To co? Wszystkiego co najlepsze, najlepszych prezentów, i w ogóle Wszystkiego Najlepszego (troszkę jak na urodziny, ale co tam).
Dodam listę moich ulubionych świątecznych piosenek.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
Ja wolę tą wersję tej piosenki najlepsza <3

8.

9.

10.

Na pewno nie są to wszystkie piosenki, ale no jak sobie przypomnę to dodam^^
Do zobaczenia!

20 komentarzy :

  1. Ja nie obchodzę mikołajek, wolę święta, a swój mikołajkowy prezent tak naprawdę "dostałam" 1 grudnia - był to wyjazd na moją ukochaną Litwę :)
    Testami nie ma co się przejmować, naprawdę, sama o mało w depresję się nie wpędziłam przez nie, a teraz kiedy mijają prawie trzy lata od ukończenia gimnazjum, śmieję się sama z siebie :) Po prostu bądź sobą, wyznacz sobie cele i gnaj do przodu.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/co-nowego-listopad-2016.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj miałem jeden z nich i test był naprawdę łatwy! Dzięki za komentarz! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mam nadzieję,że testy poszły ci idealnie. Ja na mikołajki dostałam Wrotki. Życzę wspaniałych prezentów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że my dziś miałyśmy w szkole mikołajki i dostałyśmy m.in akcesoria do pokoju, ubrania i słodycze ^^ Do domu wróciłyśmy zadowolone, a nawet jedna z nas dostała prezent od chłopaka :) My mamy już prezenty dla rodziny, jednak wręczymy je bliżej świąt ;) Świetne nuty! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ale super zazdroszczę!!! Pozdrawiam! Buziole ;*

      Usuń
  4. Tez dziś pisałam, był prosty. Powodzenia w kolejnych dniach ;)
    Co do Mikołajek to nie obchodze ich już od dwóch lat :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na przykład rodzicom prezentów na Mikołajki nie daje - wolę im dać wypasiony prezent pod choinkę :D Na Mikołajki dostałem oczywiście książki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe świąteczne piosenki!
    Wesołych Mikołajek! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to życzę powodzenia, byś miał jak najlepsze wyniki na tych próbnyvh spr. Mnie na szczęście czeka to dopiero za rok. :D Ja również lubię mikołajki, prawda, to takie prawdziwe. Mi jest aż miło, jak idę ulicą i podchodzi do mnie jakiś chłopak i wręca batonika czekoladowego na Mikołajki. Tak po prostu. To bardzo miłe. Fajne piosenki. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałem te testy (humanistyczne) to powiem Ci, że nie są trudne haha. O jaa naprawdę? To serio miło :D

      Usuń
  8. Ale teraz tak jest - znam wiele osób, które uwielbiają dawać biednym ludziom swój czas, swoje rzeczy, pieniądze :)
    W mojej rodzinie nikt już nie przebiera się od kilu lat.
    Pamiętam, że prawdziwe egzaminy poszły mi lepiej niż próbne, więc nie ma się czego bać, o ile ma się jakąś tam wiedzę i potrafi się logicznie myśleć ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeju to cudowne, że są tacy ludzie na świecie naprawdę <3 Oo to super haha !

      Usuń
  9. zgadzam się! Mikołajki to świetne święto,dzięki któremu wszyscy Twoi bliscy mogą chodzić z uśmiechem na twarzy dzięki drobnym upominka :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba jestem za stara bo nie dostałam żadnego prezentu :(

    zapraszam do mnie na bloga o moim życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka