wtorek, 22 listopada 2016

Adrian Fechner

Cześć
Jak widzicie zmieniłem design bloga oraz nazwę.
Dlaczego to zrobiłem?
Jest dużo opcji, ale najważniejszą jest to, że ludzie z mojej ulicy zaczynają nazywać mnie "Happy Adrian". Ja nie chce być tak nazywany, nazywam się Adrian Fechner, a oni tworzą ze mnie postać, którą nie chcę być. "Happy Adrian" jest postacią ja tą postać stworzyłem i ja mogę ja zakończyć. 

Pogubiłem się w tym wszystkim. Robię to co nie chce robić, a nigdy tak nie było. 
Nie jestem szczęśliwy, źle się z tym czuję, że tak sobie dałem. Rozumiem mój BLOG nazywał się "Happy Adrian", ale on nie jest osobą, on nie jest mną.
Tak naprawdę mój blog jest tylko małą cząsteczką mnie.
Bo pokazywałem tylko tą pierwszą twarz pozytywnej osoby.
Każdy ma w sobie drugą twarz, niektórzy nawet po kilka twarzy i ja tą osobą chyba jestem.
Jeśli mam być uważany za tą osobę, to chyba... nie chce prowadzić bloga.
Prawda, nie jestem cały czas smutny, przygnębiony. Nie.
Jestem również osobą, która się śmieje, bawi, lubi podejmować wyzwania.
Osobą, która kocha siebie za tą kim jest, a nie kim się staje.
Chyba Nawet nie chcecie wiedzieć jaki byłem w 1 gimnazjum.
Chłopak bojący się wszystkiego. wrażliwy, nie odzywający się.
Mógłbym wymieniać dalej, ale po co?
W 2 gimnazjum, otworzyłem się, umiałem znaleźć wspólny język z osobami, z którymi wcześniej nawet słowa nie zamieniłem. Stało się tak, bo w wakacje 2015 poznałem dużo nowych ludzi. I bardzo, bardzo ich lubiłem. W tamte wakacje coś się ze mną stało, sam nie wiem co, ale wiem, że na lepsze.
Chyba dzięki ważnej dla mnie osoby, byłem tym kim chciałem być.
Teraz się prawie w ogóle nie widzimy, jest mi bardzo ciężko, ale daję rade.
Najlepsze wakacje w moim życiu.
3 gimnazjum- inny, dziwny, smutny.
Chyba wiem czemu tak jest. Najgorsze co mogłem zrobić to dzień 26.10.2015r. 
Nienawidzę siebie, że to co zrobiłem w tym dniu, wpłynęło na mnie tak bardzo, że odechciało mi się żyć.
Nie można żyć przeszłością, wiem, ale tylko gdybym mógł cofnąć czas, zrobiłbym to. 
Wiadomo też jestem szczęśliwy, ale nie tak jak kiedyś.
Zacznę od nowa, dla mnie.
"Happy Adrian" przestał istnieć.
Nazywam się Adrian, cześć.

19 komentarzy :

  1. Najważniejsze by być sobą we wszystkim co się robi :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądź sobą, rób to co kochasz i sprawia Ci przyjemnoś. Pozdrawiam! 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze w tym wszystkim to pozostać sobą i nie kreować dwóch różnych światów, tylko stworzyć jeden prawdziwy. Mówiąc dokładniej połączyć bloga z Tobą - aby to miało sens, aby nie było przekłamane :) To czyni Cię wiarygodnym.:)
    Także witaj Adrian, nie Happy Adrian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to napisałeś!! Badź tym kim chcesz być!! Nie sugeruj się tym co ludzie mówią!! :) Pozdrawiam i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to byłam podobna w pierwszej gimnazjum, ale mówię o tym jak najbardziej otwarcie. Wrażliwość nadal pozostała, ale otwieranie się rozpoczęło wraz z tym, że zaczęłam się skupiać na tym, co jest ważne, że przestałam się bać integrować.
    Wszyscy czasem popełniamy błędy - i ja na przestrzeni szesnastoletniego życia popełniłam ich mnóstwo. Niektóre z nich pamiętam i do dziś czasami przeżywam. Powtarzam w głowie własne gafy, jak gdyby to była niekończąca się projekcja. Bardziej jest to dla mnie wyciągniecie wniosków. Stał się i się nie odstanie. Czy gdybym przełożyła jeden element, nie zmieniłby on całości mojego życia? Może, a ja lubię miejsce, w którym jestem, pomimo jego wszelkich wad.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażliwość chyba zostaje z nami na zawsze. Pozdrawiam

      Usuń
  6. O jacie :( Ci co zaczynają Cię tak nazywać po prostu nie dorośli i są dziecinni :) Nie przejmuj się nimi i rób to na co masz ochotę, oni mogą Ci tylko pozazdrościć wyglądu, czy tego jakim dobrym i miłym człowiekiem jesteś ^^ Super piszesz Adi :p U nas w szkole wołają do nas ,,agssymi,, ale się tym nie przejmujemy. Tłumaczymy sobie to tym, że są zazdrośni :D Pozdrawiamy Cię ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd? Tutaj się nie zgodzę. Dziękuje wam <3 Jesteście ekstra <3

      Usuń
  7. Bądz sobą, nie ważne co mówią inni, może to zazdrość!

    Pozdrawiam i zapraszam
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wybór, życzę ci powodzenia Adrian w nowym rozdziale twojej przygody z blogowanie. Oczywiście świetny wygląd grafiku :D Niech twoja głowa będzie pełna pomysłów. Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się tego wyglądu szukało, czyż nie? :D Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  9. ojejku :( wspołczuję :( wiem jak to jest. Fajny design oraz nazwa! Trzymaj się ziomek i jak coś to pisz <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka