sobota, 19 listopada 2016

ŚnieguŚnieg #4 Śnieg na jeden dzień.

Witam.
Ostatnio u mnie spadł śnieg, ale jak co roku na jeden dzień. Wyszedłem na dwór w nocy (bo wtedy zaczął padać) pobawić się jak dziecko. Tańczyłem, robiłem aniołki w śniegu, skakałem, śpiewałem. Zachowywałem się naprawdę jak dziecko. To dobrze w każdym z nas jest cząstka dziecka, która pozostanie z nami do końca życia. Jedni będą częściej, jedni rzadziej. Ja na pewno będę częściej.


Ogólnie zaczynamy już okres świąteczny, koniec listopada, więc można tak to nazwać. Dlatego od dzisiaj do końca okresu świątecznego będą "Film Tygodnia, Piosenka Tygodnia"- świąteczne. Film jakiś świąteczny oraz piosenka ;)

Piosenka Tygodnia 

Czy oglądaliście "Listy do M."? Jeśli tak to na pewno znacie tą piosenkę. A jeśli nie oglądaliście to naprawdę polecam mój ulubiony świąteczny film komediowy.



Film Tygodnia
"Kevin sam w domu"
Kto tego nie zna.
Wydaję mi się, że nie muszę dawać "zwiastuna" no, ale dam.
Uważam, że ten hejt na Kevina jest w ogóle nie potrzebny. Ja uważam, że ten film naprawdę powinien lecieć w Boże Narodzenie, daje dużo do myślenia. Ludzie, którzy tego nie rozumieją to sorry, ale to już tradycja. Kevin musi być

Jedzenie Tygodnia
Na ten tydzień są to świąteczne Mikołaje.  No pyszne są prawda? Dodają ten urok świętom <3


Ulubieniec Tygodnia
Jest to śnieg, który był 1 dzień, ale był! Jeju jak ja bym chciał śnieg taki ogromy. Każdy zasypany, dzieci zjeżdżający na sankach, lepiący bałwana, budowanie igloo. Marzy mi się takie ulice w śniegu jak kiedyś. Jeju, ale chciałbym przeżyć to jeszcze raz ︂<3

Antyulubieniec 
Narkotyki. Nie uważacie, że ludzie, którzy tą zażywają NISZCZĄ sobie życie? Nawet jak raz spróbują i mówią "Tylko spróbuję, nic się nie stanie", a później zostają ćpunami. Lepiej w ogóle nie próbować i nie popaść w to, niż spróbować i być do końca życia ćpunem. Ludzie, którzy to brali, ale przestali, zawsze zostaną ćpunami.

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiecie, ze największy płatek śniegu miał, aż 38 cm szerokości i 3 cm grubości?

Pytania?
[P] Ktoś zachęcał Cię do założenia bloga?
Odp. Nie, sam podjąłem taką decyzję, lecz kiedy chciałem usunąć bloga, wspierali mnie.
[P] Spadł u Ciebie śnieg?
Odp. Tak na 1 dzień, niestety.
[P] Masz swojego pupila?
Odp. Teraz już nie.

I wreszcie pierwszy raz pojawiający się w tej serii kategoria
Wyzwanie Tygodnia
[W] Sprankuj kogoś piosenką.
Wiecie o co chodzi, chyba jeśli nie to żebym pisał tekst piosenki do obojętnie jakiej osoby i jak zareaguje.
Wyzwanie dostałem od sióstr, zapraszam na ich bloga:

Wiecie co jest najciekawsze? Że ta sama dziewczyna, która dała mi to wyzwanie, sama się w niego wrobiła! Sprankowałem ją haha!

To tyle. Mam nadzieję, że post się podobał. Paa.

29 komentarzy :

  1. Super post. U mnie śnieg utrzymywał się chyba przez 4 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śniegu było tak mało, że trochę osiadł na dachu i tyle. Południowa granica Polski pozdrawia :P
    Od "Kevina samego w domu" wolę "Kevina samego w Nowym Jorku".
    Narkotyków nigdy nie zażyłabym. Czytałam o tym książki i wiem, jak potrafią na nas oddziaływać. Wydają się być rozwiązaniem problemów, a tak naprawdę ciągną na samo dno. Pilcem Ci przeczytać "Dzieci z dworca Zoo" i "Pamiętnik narkomanki".
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) U mnie jeszcze śnieg nie padał:( czekam na niego utęsknieniem. Musze wreszcie obejrzeć "Listy do M", bo słyszałam o tym filmie sporo pozytywnych opinii. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listy do M ojeju, powiem szczerze zmienił mnie na pozytywnego człowieka, obejrzyj, proszę

      Usuń
  4. U mnie był śnieg przez 4 dni. Bardzo fajne wyzwanie.Zgadzam się również z antyulubieńcem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie było jeszcze śniegu :-( Ciekawy post, również zgadzam się z antyulubieńcem. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham śnieg i strasznie tęsknię za czasami kiedy padało go dużo i zostawał na długo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) U mnie też jakis czas temu spadł śnieg, ale nie była to żadna rewelacja.
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga // Sohee

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu tylko w moim mieście nie padał śnieg :( pewnie sama poszłabym się powygłupiać ♥
    Narkotyki? cholerne gówno.
    Fajnie tutaj u Ciebie, obserwuję ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spadnie prędzej czy później! I dobrze, warto się wygłupiać!! Dziękuje <3

      Usuń
  9. Zabawny prank :)

    Dzięki za komentarz! Zapraszam częściej ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe! Dałyśmy się wkręcić :D Jesteś mistrzem w prankowaniu! ^^ Jak zawsze mega wpis :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, mistrzem bez przesady, robiłem to 1 raz, ale jak widać dobrze wyszło hahaha. Dziękuje ;) buziole <3

      Usuń
  11. Dobry post, wyzwanie najlepsze!!! Mega pomysł, aż się zastanawiam czy komuś tego nie zrobić :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zimy. Śnieg utrzymywał się 4 dni.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No, nie powiem, nieźle. Sprankować piosenką tą samą osobę, która rzuciła Ci rękawicę... Swoją drogą, ciekawe, że się nabrała.
    Zazdroszczę Ci tego śniegu, wiesz? Mimo, że poleżał jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah śmieję się z tego cały czas. Spadnie tez u Ciebie ;)

      Usuń
  14. To prankowanie piosenkami jest coraz bardziej popularne z tego co widzę :) Jednak oglądałam je tylko na yt, nie widziałam ich w takiej formie, na blogu :) Mega ciekawy pomysł!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 25 year-old Systems Administrator II Alic Caraher, hailing from Victoria enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Macrame. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Jaguar C-Type. Podobne strony

    OdpowiedzUsuń
  16. 23 yr old Business Systems Development Analyst Ira Ashburne, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Gaming. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Gordini Type 24S. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka