piątek, 11 listopada 2016

ŚnieguŚnieg #3 Znowu szkoła...

Cześć
Co tam u was? 
Jak leci?
Dobrze?
To dobrze! 
Zacznijmy!


Jedzenie Tygodnia
Jest to pizza. Osobiście tak nie za bardzo lubię, nie jestem fanem, ale kiedy już mam ochotę to muszę zjeść :D

Piosenka Tygodnia


Super piosenka, mega wpada w ucho. Ogólnie ona ma wszystkie fajne piosenki czy sama czy w duecie. MEGA <3

Antyulubieniec
Szkoła he. Jak już wiecie, a może nie wiecie, nienawidzę szkoły. Dlatego antyulubieńcem jest szkoła.
Ej u was też na lekcjach jest tak, że jak nasza gwiazda nauczycielka jest wkurzona to wyżywa się na uczniach? Ostatnio miałem taką sytuację, że zapytałem się czy mogę przyjść i kiedy są dodatkowe bo nie pisałem sprawdzianu, a ona do mnie 
"Jak to nie wiesz kiedy są dodatkowe, to jest twój obowiązek"
Po części czaje, ale można zapomnieć kiedy ostatni raz na lekcji było się 15 wrześnie, to to już inna sprawa :)
Nie, nie uciekałem.

Ulubieniec Tygodnia
Jest to YouTube, bo bez niego nie oglądałbym Zuzi, no i nie słuchał piosenek, a piosenki są ważne!!!

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiecie, że podobno rok szkolny ma być zakończony połową czerwca? Nie wiem czy to jest prawda, ale wydaje mi się, że tak.

Film Tygodnia
Ostatnio w telewizji leciał film 
"Strasznie głośno, niesamowicie blisko" i mega mi się spodobał

Nie należy do najlepszych, ale myślę, że warto go obejrzeć.

Pytania.

Niestety nie były zadawane w komentarzach, a na Facebook'u też dobrze, ale wolałbym, żeby były zadawane tu.
[P] Kiedy 4 sezon?
Odp. Po 3 sezonie :) A tak serio to jeszcze nie wiem
[P] Jakich Youtuber'ów oglądasz?
Odp. Chyba każdy to wie, że tak najczęściej to Zuzannę Borucką.
[P] Jesteś w związku?
Odp. Nie :)
[P] Ile zamierzasz prowadzić bloga?
Odp. Nie wiem, ile będę chciał.

Koniec kolejnego posta z tej serii
Widzimy się w przyszłym tygodniu! 
Cześć!



28 komentarzy :

  1. Pizza jest faktycznie super! A szkoła to szkoła momentami jest okropna... O piosence i filmie niestety nie słyszałam.. Ale wpada w uch to fakt. O oglądałam kiedyś Zuzię, jednak teraz już mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza jest świetna. Ale ja osobiście preferuję tylko taką zrobioną własnoręcznie, w domku. Wiem dokładnie co w niej jest i ile. Innej pizzy nie tknę :D Piosenki nie znałam ale zaraz chętnie posłucham! Też kiedyś oglądałam Zuzię :) Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz moim antyulubieńcem też jest zdecydowanie szkoła, chyba już każdy potrzebuje długiej przerwy. Nie oglądałam tego filmu ale bardziej chętnie obejrzę:)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. My także uwielbiamy Zuzię! Oglądamy ją na snapie i nie tylko :) Super ciekawostka, oby była prawdziwa, bo tak jak ty nie cierpimy szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo super że lubicie Zuzię! Dziękuje ja też mam nadzieję, że się spełni! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Kocham tą piosenkę,a pizzy dawno nie jadłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę nową serię <3 twój blog jest bardzo oryginalny ♥ nie lubię pizzy hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za wcześnie na święta? Jeszcze ponad miesiąc.
    Nienawidzę szkoły odkąd poszłam do gimnazjum albo raczej do piekła.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś była wcześniej to wiedziałabyś że kocham święta :). Gimnazjum=piekło

      Usuń
    2. Równania są różne ;) Dla mnie: gimnazjum = rozwój, nowa szansa, cudowne wspomnienia. Wiele zależy od nas samych, bo gdybym się nie ogarnęła w porę życiowo, to też mogłabym postawić równanie gimnazjum = piekło.

      Usuń
    3. Zależy od osoby, to prawda :)

      Usuń
  8. U mnie w szkole to większość nauczycieli się na nas wyżywa, nigdy nic im nie pasuje, nie można zadać żądnego głupiego pytania. Ostatnio za to, że wyrzuciłam chusteczkę, którą miałam pod krzesłem do kosza, dostałam uwagę. ;) Więc pozdrawiam. Fajna piosenka, aż wstyd, że jej wcześniej nie słyszałam.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj. Serio? Takie coś to naprawdę, nauczyciel to by nawet nie tkną chusteczki nie jego

      Usuń
  9. Pizza>>> Jadą wczoraj, mój wieczny ulubieniec haha. Nie znam ani tego filmu ani piosenki, zaraz jej posłucham:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dodałabym szkołę do ulubieńców :D Czasami zdarzają się sytuacje w przypadku nauczycieli, przez które jestem wkurzona, ale zazwyczaj są oni po prostu wspaniali (przynajmniej moi). Zresztą nikt nie powiedział, że życie jest łatwe. Czasami ktoś zachowa się w stosunku do nas w chamski sposób i to trzeba przeboleć.
    Cóż... MEN stwierdziło, że kończenie roku szkolnego pod koniec czerwca to zło (ostatnio wszystko uznają za zło...). Z jednej strony to fajne, z drugiej w szkołach zrealizują mniej materiału. Zresztą na początku czerwca wyjeżdżam na obóz językowy na 9 dni ze szkoły i chciałabym po powrocie mieć chociaż trochę czasu na uregulowanie pewnych spraw...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, życie nie jest łatwe. Również Pozdrawiam !

      Usuń
  11. Powiem szczerze, ze już od jakiegoś czasu mam ochotę na pizze i chyba w tym tygodniu w końcu się na nią wybiorę ;) ostatnio też bardzo, bardzo dużo czasu spędzam na yt ;) a piosenkę chyba zaraz sobie włączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie lubię szkołę, ponieważ edukacja jest dla mnie bardzo ważna, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z chęcią zadam ci kilka pytań:

    Ktoś zachęcał cię do założenia bloga ?
    Spadł u ciebie śnieg ?
    Masz swojego pupila ?

    Post mi się podoba i piosenka również jest w moim guście muzycznym :D
    Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuje za pytania !!;* Na pewno odpowiem na nie w kolejnym poście z tej serii. Również Pozdrawiam !

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka