wtorek, 30 lipca 2024

Kolejne lato bez ciebie

 Spedzam kolejne lato bez ciebie

I powoli mam juz dosc ze wracasz i odchodzisz kiedy chcesz


Czasami zdaje sobie sprawe z tego 

Ze wcale nie bylem taki wazny dla ciebie jak myslalem

A to okropne uczucie

I staram sie je czasami powstrzymac

Ale mi sie nie udaje 


Te lata bez ciebie

Byly naprawde bardzo trudne

A ja wciaz nie jestem z siebie zadowolony

Wciaz mysle ze moge byc lepszy

Ale bez ciebie…

Chyba juz nic nie jest lepsze


Bo to moje zycie

Zycie ktore z roku na rok ma coraz mniej i wiecej sensu

Ciagle jest mieszanina gowna z kwiatkami

A ja

Nie potrafie tego zmienic


Z toba bylo jakos latwiej

Jakos

Chcialo mi sie

A skoro ciebie juz nie ma

To od dawna mi sie juz

Nie chce

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka