poniedziałek, 29 lipca 2024

Boje sie o siebie w moich snach

 Nikogo nie obchodza moje sny

Niewazne ile razy bym o nich nie mowil

Niewazne ile razy bym mowil ze sa niepokojace

Ze to nie sa normalne sny


To nikogo to nie obchodzi

A ja chcialbym

Zeby ktos mnie zrozumial

Bo te sny czasami nie sa normalne

A czasami sa tak bardzo realistyczne ze nie wiem czy sa prawdziwe czy nie


Nie wiem czy chca mi cos powiedziec

O czyms wspomniec

Gdzies zaprowadzic


A ja

Nie umiem ich opisac

Bo dzieje sie tak bardzo duzo ze ciezko mi zebrac mysli


Ale wiem ze chca mi cos powiedziec

Gdzies zabrac

O czyms wspomniec


Czesto znajduje sie nad klifem, w polach, lasach, miastach i parkach

W kazdym snie jezdze autem

I jestem gdzies zamkniety

Ktos probuje mnie zlapac

A ja ciagle uciekam

I to jest ciagle


Boje sie siebie i tych snow

Czy one sa okej? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka