środa, 31 lipca 2024

Boje sie napisac

 Ciagle mam ochote odruchowo wyslac ci jakies randomowe zdjecie

Ale

Nie chce znowu pokazywac slabosci

Slabosci do ciebie


Czasami ciezko reaguje na niektore sytuacje

Ale na ciebie

Reaguje dwa razy bardziej


Bo wydaje mi sie ze czasami mnie nie rozumiesz

I nie rozumiesz ze ja to wszystko co zrobilem

I to wszystko co robie

Robie dla ciebie


Dlatego

To nie zawsze jest dobre

Nie zawsze robie dobrze

Ale staram sie robic jak najlepiej


A gdy ty

Piszesz mi przez dluzszy czas

Ze pisac nie chcesz z nikim

To czuje sie jak kazdy

Jakbym byl

Tylko kazdym


I ja wiem ze tak nie jest

Tylko

Te mysli sa silniejsze ode mnie


Moze mnie nie rozumiesz bo nie umiem ci tego wytlumaczyc?

Czasami boje sie mowic cos co jest w moim sercu

Bo nie kazdego obchodzi moje serce

A ja nie wiem

Kogo jeszcze obchodzi


Ono ma ciebie blisko

Od wielu wielu lat

I prosze zrozum ze ja

Czasami

Chcialbym troche wiecej od ciebie


Wiem ze dajesz wszystko co mozesz

I ja w to wierze

Tylko dlaczego tego nie czuje?

Dlaczego tak jest

Ja 

Nie chce zeby tak bylo


I wojna w mojej glowie i nawet juz w snach

Bo nawet w snach podswiadomie mysle


Ja juz chyba nie chce myslec

Badz prosze

I trwaj ze mna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka