sobota, 11 lutego 2023

impreza urodzinowa

 chciabym zeby kiedys ktos zrobil mi impreze urodzinowa
taka niespodzianke
nigdy nie obchodzilem zadnych swoich urodzin
ale chociaz raz w zyciu chcialbym cos takiego przezyc

chcialbym zeby moi znajomi jakos miedzy soba sie dogadali
i nawet w skromnym, malym miejscu, gdziekolwiek
z zaskoczenia wyszli i krzykneli 100 lat!

wiem ze to za duzo dla nich
bo nie bardzo znaja sie miedzy soba
ale chociaz kilka osob...

zawsze sie zastanawialem jak to jest?
jak to jest obchodzic urodziny?
wiem ze mowie ze nie lubie swoich urodzin
bo tak wlasnie jest
ale czasami przechodzi mi przez glowe mysl 
ze moze jakby ktos zrobil mi taka impreze
to moze bym je polubil?

pamietam jak w moje 18naste urodziny lezalem w lozku i plakalem
tak szczerze to z mala nadzieja myslalem ze ktos zapuka do drzwi i powie:
"dzisiaj spedze z toba dzien"
ale tak sie nie stalo
bylem troche zawiedziony
i wtedy moim marzeniem bylo zeby spadl snieg
i spadl
chociaz na chwile bylem szczesliwy bo moglem wyjsc i sie w nim pobawic

zas w moje 19naste urodziny, kolezanka akurat w ten dzien robila impreze
i zaprosila kilka osob
ja cos powiedzialem, nie pamietam dokladnie co
a ona mi odpowiedziala:
"ale oni tu nie przyszli na twoje urodziny, tylko impreze"
wyszedlem wtedy niby na papierosa, ale tak naprawde poszedlem plakac

i to bylo tyle z moich urodzin
dlatego ich nienawidze 
bo zawsze kazdy mi rujnowal ten dzien
zawsze ktos mi sprawial przykrosc

dlatego chcialbym chociaz raz, tak bardzo miec taka impreze
nie chce jej sam robic bo chcialbym zeby to byl moj prezent
chociaz raz 
od serca
dostac prawdziwy prezent 
czyli moja wymarzona
impreze urodzinowa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka