niedziela, 12 lutego 2023

jestem siwy

 jestem siwy
mam siwa brode
i ludzie czesto sie z tego smieja

czesto tez pytaja "haha a czemu jestes siwy haha"
i oni mysla ze farbuje brode
gdzie ja po prostu, naturalnie jestem siwy

i wiem
to moze byc dla was zabawne
ale gdy wy sie smiejecie, ja w srodku cicho placze

dlaczego?
bo zsiwialem ze stresu

i tutaj znowu, gdy odpowiadam ze to ze stresu to mowia:
"hahahhahahahahahah a czym ty sie niby mozesz stresowac???"

kurwa no nie wiem, moze pomyslmy

-w tamtym roku stracilem najlepsza przyjaciolke, moja bratnia dusze
tak bardzo przezylem ta strate, ze nie potrafilem zyc normalnie pol roku
- w mojej glowie walcze o to, zeby nie popelnic samobojstwa, co rowna sie stresem
- a dalej ze stresem laczylo sie to czy dam rade przezyc nastepny miesiac
- ciagly nacisk od najblizszych mi osob
- ciagle plakanie
-  problemy z jedzeniem

i moge wymieniac kurwa w nieskonczonosc

blagam przestancie sie smiac z tego ze jestem siwy
bo to naprawde nie jest dla mnie przyjemne
jest mi z tym zle
jest mi wstyd

myslicie ze fajnie bylo zsiwiec w wieku 20 lat?

wam tez by nie bylo

2 komentarze :

  1. Witaj, dawno mnie tu nie było;)
    Siwizna dodaje uroku i powagi. Myślę, że to zaleta, gdyż pokazuje doświadczenie.
    Najczęściej od stresu włosy siwieją, choć możliwe że w genach tak zostało zapisane 😉
    Trzymaj się dzielnie i nie przejmuj tak wszystkim. Nie mamy wpływu na to co ludzie mówią, mamy tylko na to jak my to odbieramy.
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za powrót i za komentarz. Tak, to prawda i postaram w s obie też to zmienić i takie komentarze w moją stronę przyjmować z uśmiechem! Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka