niedziela, 3 lipca 2022

Nie lubie uczuc

 Lubilem uczucia bardzo

Lubilem czuc, przytulac sie i mowic dobre rzeczy
Dalej to robie
Ale to juz raczej nie jest tak ze szczerze
To juz raczej jest z grzecznosci

Nie wiem czy lubie byc mily
Lubie sprawiac ludziom szczescie ale ja zadnych uczuc zwiazanych z tym nie mam

Jakos tak mi to odebrano

Tak jak inne rzeczy

Znow wracam i odchodze od bloga
Nie wiem dlaczego tak jest
Brakuje mi sily na wszystko
Brakuje mi sil na dokonczenie ksiazek
Brakuje mi sil na uczucia

W koncu to nie jest takie proste

A ja wolalem sie wylaczyc niz czuc bo nie chce sie znow przemeczac
Uczucia to przemeczenie

To ciagle bycie
A ja nie chce byc

Jestem cialem

A moje myslenie i uczucia nie wiem gdzie sa
Nie wiem o czym mysle
Zagluszam myslenie i uczucia muzyka
Skupiam sie na tekscie
To chyba jednak uczucia co?

Potrafie sie poplakac kiedy uslysze cos slicznego w piosence
Ale brakuje mi uczuc do ludzi
Wspolczucia i uczucia

Ale skomplikowane

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka