niedziela, 3 lipca 2022

Mrok jest

 Zawsze lubilem mrok
Kochalem wrecz
Interesowalem sie takimi rzeczami

Bo od zawsze wiedzialem ze swiat nie jest tylko dobry
I nie ukrywa tylko dobrych rzeczy
Sa ciemne okropne sprawy o ktorych nam sie nawet nie snilo

Wierze w mrok
Czuje go w sercu

Czarne rzeczy lancuchy glany ciezka muzyka
To jest cos co lubie i zawsze chcialem pokazac

Ale nikt nie mogl sobie mnie takiego wyobrazic
Przeciez Adrian to takie dobre dziecko

Pytanie brzmi czy w mroku nie mozna byc dobrym?
A moze w dobroci nie mozna byc zlym

HALO 

Nie da sie tak caly czas
Badzmy dobrzy i badzmy zli
Badzmy mili i badzmy niemili
Serdeczni i nieserdeczni 

Bo tacy jestesmy wszyscy

I taksty „pomylilem sie co do ciebie”
Nie pomyliles sie
Tylko nie chciales mnie znac takiego jaki jestem naprawde
Wyidealizowales sobie mnie takiego 

A pozniej zdziwienie ze nie jestem taki

Jestem taki i taki
Zmienny
Jak kazdy

A mrok jest
We 
Mnie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka