piątek, 5 listopada 2021

Po co dalej pisze posty?

 Blog już od kilku lat nie jest taki "sławny" jaki był kiedyś.
Teraz zastąpiły go np yt lub tiktoki.

Więc dlaczego dalej pisze?
Lubię to, lubię tutaj pisać bo pisze o tym co czuje.
Co prawda, kiedyś pisałem zupełnie coś innego.
Od 2 lat blog to dla mnie forma pamiętnika.

W sumie to piszę też tutaj coś czego nie powiedziałbym na żywo, bo się wstydzę lub coś takiego.
Wątpię, że kiedykolwiek przestane pisać.
NAPRAWDĘ.
Jak coś napisze to tak jakbym poczuł na chwilę wolność.
A wolności mi brakuje.

Boże jak ja tęsknie, ale nie wiem za czym.
Wszyscy się tak zmieniają,
z jednej strony to dobrze, a z drugiej to totalnie nie poznaje niektórych osób i to jest zajebiście straszne.
Niektórzy wręcz myślą, że ja spotykam się z nimi bo chcę się czegoś dowiedzieć.
Co jest totalną nieprawdą.
I boli mnie to, że tak myślicie.

Wychodzi na to, że mnie nie znacie.
Dalej.
Po tak długim czasie ludzie dalej mnie nie znają.

DLATEGO PISZĘ POSTY DALEJ.
Mogę się wygadać na spokojnie.
Bez oceniania.
Bez mówienia tego co mam robić.

Blog to mój przyjaciel.

2 komentarze :

  1. Pisz! ♥

    Pisanie to świetna forma wylewania z siebie.

    Z jednej strony możesz puścić samopas opuszki palców, tak by rozhulały się po klawiaturze, a z drugiej strony zawsze możesz się zatrzymać, odetchnąć, skasować co niepotrzebne, przemyśleć i dopiero wcisnąć enter.

    Także no tego, chciałem dać znać, że ja będę czytać ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka