niedziela, 7 listopada 2021

napisałem to pod wpływem emocji

Wiedz że uwielbiałem z tobą rozmawiac
To 4h mijały jak my siebie na ulicy
Zawsze byłem chętny do rozmowy
A teraz obserwuję jak uciekasz w ramiona nieznajomego faceta.

Takie złe spojrzenie, kiedy mnie miałaś.
Twoje serce nie złamane, moje nieuleczalne.

Wszystko co robiłem, tylko po to żeby Ci zaimponować.
Wszystko co zrobiłaś, tylko po to żeby kogoś pokochać.

Uciekalas do mnie, gdy tylko źle bylo
Przekroczyłem granicę, gdy przekroczyłaś z alkoholem.
Zawsze byłem twój dla moich znajomych.

Teraz za każdym razem, gdy cie widzę
Zastanawiam się kiedy staniesz obok.
Przecież wiesz ze zrobiłbym to jeszcze raz.
Tylko po to żeby znów nazwać cię moją.


To już dawno przestał być słodki smak, przecież tyle mamy w sobie wad.
Ciągle spadamy, ale próbujemy wznieść sie
Jaki to ma sens przecież już dawno zepsulismy się.
Chciałbym móc cie nienawidzieć, ale dalej mam uśmiech na twarzy.

Mam nadzieję, że kiedyś to zrozumiesz.
Już za późno by cię znów tak nazwać.
Bardzo starasz się, ale błądzisz niewiadomo gdzie.
Nie trać trzeźwości swej, bo w końcu skończy się to źle.


Cóż, mam nadzieję że byłem kiedyś najlepszy.
Nawet nie najlepszy.
Mam nadzieję, że kiedyś byłem twój.
Bo już dawno termin "twój" stał się twój. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka