wtorek, 9 listopada 2021

Nie łącz tego

Jak mogę mówić komuś jak się czuje, skoro przez całe życie nikogo to nie interesowało.
To nie jest takie proste, otworzyć się i mówic o wszystkim co czujesz. 
Wolę nie mówić.
Wolę nie czuć. 

Usłyszałem raz komentarz: "nie czuję współczucia". Może to nie jest komentarz, ale to zabrzmiało bardzo... Hmmm raniaco?
Kiedy powiedziałem, coś co naprawdę mnie bolało to spotkałem się właśnie z taką odpowiedzią. 

Utwierdziła mnie w fakcie, że nie ma sensu cokolwiek mówić.
Wolę to napisać. 
Wolę wykrzyczeć.

Tak trzeba żyć i już.
Ludzie odchodzą i znajdują kogoś innego na Twoje miejsce i mimo, że to zajebiscie boli to tak już jest i tego nie zmienisz. 

Jestem sam od... Zawsze?
Nie wiem jak to wyjaśnić, byłem w związku, miałem niby przyjaciół, ale zawsze czułem pustkę. Pustkę, której nikt nie umiał wypełnić. 
Nie dało się.
Ja tego nie chciałem. 
Nie obwiniam nikogo, obwiniam tylko i wyłącznie siebie, bo nie umiem ufać.
To moja wina.

Ostatni znowu spotkała mnie podobna sytuacja.
Przyjaźń przyjaźnią 
Związek związkiem.
Nie da się tego pogodzić, mówię naprawdę w chuj poważnie. 
Nie da się bo zawsze będzie coś nie tak.
Niektóre rzeczy lepiej nie łączyć. 
Bo może wyjść nieźle gówno, prawda?

Kończąc moje wywody i żale.
Napisze tylko...


Srac na to. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka