wtorek, 7 września 2021

Rezygnacja z uczuć.

Żałuję, że powiedziałem bliskim mi ludziom, że choruje na depresję. Może gdyby nie wiedzieli, byłoby inaczej? Byłbym zupełnie innym człowiekiem i udawałbym że wszystko dobrze? Przecież i tak to robię. Udaje że jest dobrze.


Tak trzeba. Trzeba udawać. Żałuję że powiedziałem to wszystko i dalej mówię ludziom, którym ufam.
W sumie to już nie leczę się farmalogicznie bo to nic nie dawało, więc nie choruje już na depresję prawda? 

Szkoda, że to jednak tak nie działa.
A może jak pokocham depresję tak jak ludzi to ona też odejdzie? 
Refleksje mnie wzięły.
Nie chce już mówić że choruje, bo nie chce tego. 
A może jak będę udawać to sama zaniknie?


Te ciężkie emocje, które mam w sobie.
Nie chce ich mieć. 
Rezygnacja z uczuć.

Po co one do chuja w ogóle istnieją, skoro i tak ludzie są nieczuli.

Rezygnuje z uczuć

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka