poniedziałek, 13 września 2021

Moje decyzje

 Podjąłem pewne decyzję, właśnie teraz.
Musze zacząć nowy rozdział... znowu.

Tylko tym razem, będzie inaczej. 
Musi być inaczej.
Bo zaczynam się dusić, robię coś na co nie mam ochoty i muszę to zmienić.
Zapewne, będę tego żałować, ale wiem, że teraz jest ten czas.

Nie wiem jak zareagują na to najbliżsi, pewnie wyjebane, ale wiedzcie, że to dla mnie bardzo ważne, jak nie najważniejsze.
To coś co mi towarzyszyło przez najbliższe 4 lata i nagle musi zniknąć.

Pamiętajcie, że jeśli coś jest dla mnie ważne to dla was też powinno, jeśli jesteście moimi przyjaciółmi to powinno was to obchodzić.
Ja proszę tylko o wsparcie, o trzymacie kciuków i o to, żeby się w końcu ułożyło.

Niedługo się wszystko wyjaśni, jeszcze nie czas.
Poczekajcie jeszcze trochę.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka