czwartek, 26 sierpnia 2021

Gwiazda

Już trochę cie poznałem, może nie jakoś na wylot, ale wiem że znam cie dobrze.
Chciałbym cie poznać jeszcze lepiej i z każdym dniem coraz bardziej. 


Mam już z tobą tyle wspomnień i sprawiłeś, że zapamiętam te wakacje do końca życia...

Zapamiętam to, jak patrzyliśmy w gwiazdy i opowiadałeś mi o nich.

Zapamiętam to jak siedzieliśmy na ławce (teraz nazywam ją naszą ławką) i powiedziałeś mi bardzo ważna rzecz, która zmieniła wszystko. My siedzieliśmy, a nad nami Spadały już liście.

Zapamiętam to, jak w deszcz wyszliśmy na spacer i ty mnie przytuliłeś, czułem się tak dobrze. 

Z tobą czuję się dobrze, czuję się spokojny i pełen entuzjazmu.
I tutaj pojawia się ten problem.

Bo wiem, że niedługo wyjedziesz i boję się, że stracimy to wszystko. Problemem jest też to, że oboje wiemy że coś do siebie czujemy, ale jest za wcześnie żeby to wszystko "zacząć", a ja nie chce czekać. Ale muszę. I zrobię to.
Poczekam i będę czekać. 
Bo wiem, że na ciebie warto czekać. 
Nawet tyle ile gwiazdy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka