wtorek, 17 sierpnia 2021

You were my everything

Mieliśmy wszystko co mieliśmy mieć.
A ty byłaś moim wszystkim, a teraz kiedy widzę, że z tego zrezygnowałaś - też to zrobiłem. 
Nie mogę za każdym razem tłumaczyć tego samego.


Słyszałem cały czas od ciebie że tęsknisz, że chcesz się spotkać, że mnie kochasz. Gdzie to wszystko w takim razie zniknęło?
Tutaj dowód na to, że to były poste słowa. A teraz mówisz innym jaki to ja jestem zły. 

Być może, ale najpierw musisz spojrzeć na swoje zachowanie, nie tylko ja ci to mówię. Więc chyba coś jest z tobą nie tak.

Mieliśmy wszystko, ale to straciliśmy. 
Tak szybko jak się to zaczęło, tak i się skończyło.
Tak musiało być, tak powinno być. 

Tym razem jest inaczej, nie płaczę już, od początku mówiłem że tak będzie, więc się do tego przygotowałem.
Boli, ale nie tak jak myślałem że będzie boleć. 

Zrobię tak jak ty, będę mieć wyjebane i będę udawać że nic się nie stało.
To co zawsze robisz. 

Już nie jesteś moim wszystkim


2 komentarze :

  1. Utrata najlepszego przyjaciela boli, wiem co czujesz. Czasami bliskie osoby, którymi się otaczamy, zmieniają swój światopogląd i już ich nie poznajemy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka