sobota, 14 sierpnia 2021

Memories

 Nie wiem, który to post o tobie, ale wydaje mi się, że nie pierwszy.





Nasza historia ma już zapisane w sobie dość dużo stron.
Niektóre strony powoli odlatują.
Niszczymy nasze wspomnienia tymi zjebanymi kłótniami, a ja nawet nie wiem o co my sie wkurwiamy na siebie.

Totalnie nie umiemy ze sobą pisać już, nie mamy o czym.
Ja o coś pytam ty nie odpowiadasz, jak sie pytam co tam to od razu zmieniasz temat.
Czuję się jak w styczniu, ale ja już nie chce tego naprawiać.
Co ma być to będzie.

Nauczyłem się, żeby nie trzymać ludzi na siłę przy sobie.
Nie da się, bo wtedy będziecie się coraz gorzej dogadywać - tak jak my teraz.

Powiedziałem sobie w styczniu, że jeśli będzie taki moment kiedy trzeba będzie to zakończyć, to trzeba będzie to zrobić, żeby nie niszczyć zajebistych wspomnień.
Bo po co je niszczyć?

Wspomnienia to coś, co możemy zatrzymać na zawsze.
Serio.
Nikt ci nie odbierze wspomnień.
Dlatego, trzeba o nie dbać.

Ja już nie zamierzam znowu sie starać i przyjmować przeprosin a za chwilę znowu to samo.
To jest takie w chuj bez sensu.
Jeśli to ma przetrwać to przetrwa.

A ja chce przerwę, naprawdę chce przerwę od ciebie.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka