poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Trudny temat

 Znowu ta przyjaźń, 
ale tak,
musze o tym napisać.

Chociaż ile raz można pisać to samo?
Dlatego napisze to ostatni raz.


Boli mnie to, że ludzie, którzy uważają się za moich przyjaciół, nie potrafią się zapytać co u mnie słychać.
Wychodzę czasem i oczywiście, że lubię ich słuchać, lubię im w jakkolwiek pomóc doradzić.
Tylko szkoda, że to nie działa w dwie strony.
Chciałbym zostać chociaż raz wysłuchany bez zmieniania tematu.
I chodzi mi o tych ludzi tutaj, ludzie, którzy mieszkają niedaleko mnie.
Ludzie, którzy mówią, że mnie kochają, mówią że jestem ważny a nie potrafią mnie wysłuchać.

Wiem, że o czymś czasem gadam za dużo, tak było z kofeinowym.
Tylko to chodzi o to, że jestem z tego dumny.
Jestem dumny z tego, że ja to wyreżyserowałem, że ja to stworzyłem, że ja to nakręciłem, że ja to zmontowałem i że ja tam zagrałem oczywiście z pomocą innych.
Dlatego o tym dużo mówiłem.
Bo uwierzcie mi, to nie jest takie proste.
Jestem z tego cholernie dumny.
Bardzo dumny.

To jest jedyna rzecz o której mówiłem za dużo.
Zazwyczaj siedzę totalnie cicho. 
Wsłuchuję się.
Mimo, że czasem uważam, że przesadzacie to i tak staram się pomóc bo wiem, że to jest ważne dla was.

Eh no nic.
Ostatni raz to piszę, obiecuję

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka