sobota, 3 października 2020

smutny i nieszczęśliwy

Tak bardzo dobija mnie to że jestem smutny. Nie umiem chyba być szczęśliwy bo po mimo tych krótkich chwil szczęścia, wiem że i tak nadejdzie nieszczęście, że nadejcie smutek, że znowu zgubię siebie.

Ludzie mnie niszczą. 

Tak bardzo mnie Niszczą i to co mi odbierają.
Odbierają mnie i to mnie najbardziej dobija. 
Potrafię oddać siebie w całości i to jest tak bardzo złe. 

Dawałeś mi znaki kurwa, sam tego chciałeś i sam zacząłeś, znów sam skończyłeś. Daj mi kurwa spokoj raz na zawsze. Czuję do ciebie taka nienawiść a zarazem miłość, ale nie da się tego połączyć. Ja już wybrałem, możesz się domyślić. 

Nie jestem twoja zabawka do chuja
Niczyja. 
Więc dlaczego tak się czuje? 
Więc dlaczego dalej się daje? 

Dlaczego wciąż mnie hipnotyzujesz?
Dlaczego mnie nienawidzisz? 
Dlaczego nie chcesz się zmienić? 

Mam dość ciebie, siebie a przede wszystkim 'nas' 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka