wtorek, 1 września 2020

Mamo

Ja Ciebie też, nie zastąpi mi słów których powinnaś powiedzieć.
Kiedy ja od Ciebie słyszałem te słowa.
"Kocham Cię" stało się tak bardzo przereklamowane, jednak od Ciebie, mamo, nigdy by takie nie były. Ostatni raz wypowiedziałaś je chyba przy moich narodzinach.

Chyba nigdy nie słyszałem od Ciebie tych słów bezpośrednio do mnie, powiedziałaś to kiedyś?



Czy Ty to w ogóle czytasz?
Czy Ty w ogóle wiesz, że pisze bloga i nagrywam filmy na Youtubie?
Czy przeczytałaś kiedykolwiek chociaż jeden mój post i czy obejrzałaś choć jeden mój film?

Dlaczego potrafisz tylko wymagać, a nigdy nic od siebie nie dasz?
Dlaczego tak bardzo dążysz do tego abym był idealnym dzieckiem, którym nigdy nie będę?
Dlaczego tak bardzo mnie nienawidzisz?
Dlaczego nie rozumiesz jak mi źle?
Dlaczego nie potrafisz mnie zaakceptować takiego jakim jestem?

Czy w Twoich oczach będę jeszcze dzieckiem, o którym marzyłaś?
Czy zdołasz mnie jeszcze kiedyś pokochać?
Czy kiedykolwiek powiesz mi to na co ciągle czekam?

Czy gdyby mi się coś stało to w końcu zwróciłabyś na mnie uwagę?
Czy jeśli sobie coś zrobię, wtedy powiesz że mnie kochasz?

Dlaczego kiedy płaczę i Ty to widzisz nie podejdziesz i nie przytulisz?
Czy wiesz, że przez Ciebie wpadam w coraz to większą depresje?

Proszę weź mnie i porozmawiaj.
Chciałbym żeby było zawsze dobrze.
Żebyśmy razem, trzymając się za ręce podbili świat i nasze marzenia.
Czas płynie, a ty z czasem coraz bardziej mnie tracisz.

A co jeśli jutra nie będzie?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka