poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Wszystko, czego potrzebuje

 Wszystko czego potrzebuje to tu i teraz.

Tak naprawdę... Czego ja potrzebuje. Może nie potrzebuje nikogo i niczego. A może potrzebuje za wiele i za dużo.
Wiem, że potrzebuje dużo zachodów i wschodów słońca.
Potrzebuje patrzenia na gwiazdy i przeżycia każdego dnia, tak jakby był ostatnim dniem na tej planecie.

Potrzebuje poczucia wartości i muzyki.
Fotografii i zdjęć,
Książek i natury.
Nieba i ziemi.

Najbardziej potrzebuje Ciebie obok mnie.
Żebyśmy znowu spędzali tyle czasu co kiedyś.
Żebyśmy znów jeździli na rolkach i czuli wiatr we włosach.
Chodzili w pola i sady.
Na nasze miejsca.
Potrzebuje rozrywki i spokoju.

Ustabilizowania i nieświadomości.

Żebyś znów mogła być obok mnie
Żebyś krzyczała i śmiała się.
Żebyś płakała mi na ramieniu i na nim znajdowała nadzieje.

Żebyś uniosła swój zarumieniony policzek do mojego bladego policzka
podniosła głowę
patrzyła mi się w oczy
patrzyła na usta
i żebyś w końcu mnie pocałowała.
Tak, aby nasze usta połączyły się w jedno.
Tak, abyśmy mogli poczuć się jak dawniej.
Aby emocje nas poniosły.

bo wszystko czego potrzebuje
to chyba
ty

bo wszystko czego potrzebuje 
to chyba
miłość

bo wszystko czego potrzebuje
to chyba
my.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka