sobota, 16 maja 2020

już ci nie pozwole

tak naprawdę to czasem myślę o tobie, ale wtedy przypominam sobie jak znowu mnie zraniles
Czy dales mi nadzieje?
tak.
Czy mnie zraniles?
tak.
Boli?
Tak, ale nie tak jak kiedyś.
z czasem nauczylem sie nie czuc.
nauczylem sie odsuwac cos co mnie boli i to dziala.


teraz obiecuje samemu sobie ze juz nigdy nic nas nie polaczy.
nie moze.
bo za kazdym razem bedziesz robic to samo
czyli bedziesz sie mna bawic
dawac nadzieje
mowic rozne rzeczy
a na samym koncu znowu bedzie to samo
czyli 
"nie sorry jednak nic nie czuje"

A ja, Adrian za kazdym razem bede ci to wybaczac
bede obwiniac siebie a nie ciebie
bede musial zyc z tym ze mozesz sie mna tak bawic
a ja ci na to pozwalam
to ja jestem głupi bo pozwalam na to wszystko


juz ci nie pozwole mnie skrzywdzic i udawac ze nic sie nie stalo.
jestesmy znajomymi i niech tak zostanie
czasem mozemy porozmawiac ale to tylko tyle
juz sie nie otworze przed toba
nie bede chcial cie uczyc
nie bede myslal
po prostu od dzisiaj
od teraz

nie istniejesz. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka