poniedziałek, 25 maja 2020

Dopiero teraz

Teraz.


Dotarło do mnie ile dla mnie znaczysz.
Te piękne momenty z Tobą i nasze pierwsze wspólne wyjście...
Plac zabaw, huśtawki i piosenka "100".
Powoli mija 3 lata, a my dalej stoimy tam gdzie staliśmy.
Tyle się stało,
tyle kłótni i bólu,
ale również tyle szczęścia i uśmiechów.
Przynajmniej z mojej strony tak było,
nie mam pojęcia jak wygląda to z Twojej.



Pamiętam jak we wrześniu byłem bardzo załamany, a ty mi pomogłaś.
Nie musiałaś w ogóle, po tym co Ci zrobiłem,
ale zrobiłaś to.
Zadzwoniłaś, pocieszałaś i zagrałaś na pianinie.
Nigdy tego nie zapomnę.


Nie zapomnę również tego jak mówiliśmy,ze nasz dom będzie cały w roślinach.
Na zewnątrz bluszcz, a wewnątrz dużo kwiatów.
Drewniany mały domek... i my.
I to wzgórze.
Rysunki i turlanie się.
Borówki...
Mały Książę i Oskar i Pani róża.

To jak mi czytałaś i śpiewałaś.
Filmiki i zdjęcia.
Tak bardzo za tym tęsknie,
bo ja po prostu bardzo tęsknie
za Tobą.

Another Love.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka