piątek, 24 kwietnia 2020

Zbiór moich krótkich wierszy Cz.4 | Uczucia

Być dobrym dla Ciebie,
dla Ciebie
Czy złym
Być złym dla Ciebie
dla Ciebie
Czy dobrym.

///

Teraz ie jesteśmy gotowi na ten związek.
Może kiedyś znów się spotkamy
i pokochamy.
Musimy odnaleźć siebie w tym świecie.

\\\

Mija tydzień od spotkania.
Chce już Cię zobaczyć bo coś mi odpierdala.

///

Summer without You.

\\\

Nie chce myśleć o Tobie.
Nie chce myśleć o nas.
Bo niby po co mam myśleć o kimś
kto nie myśli
o mnie.

///

Przykro mi, że nic nas już nie łączy.
Znamy się od dziecka.
Codziennie się spotykaliśmy i świrowaliśmy.
To z Tobą spędziłem najwięcej czasu.
To z Tobą najwięcej śpiewałem,
krzyczałem,
płakałem,
tańczyłem,
świrowałem,
kłóciłem.
To z Tobą mam najwięcej zdjęć.
Twoje miejsce w moim sercu dalej istnieje...

\\\

Jak to jest czuć od nowa?
Tak jakby nic się nigdy nie czuło?
Tak jakby nigdy się nie cierpiało.
Czy istnieje taki człowiek, 
który nigdy nie cierpiał?

///

Tak ciężko jest zacząć od nowa.
Zamknąć rozdział i udawać, że nic nigdy się nie stało.
Zapomnieć i nie wracać nigdy do tego co było.
Wymazać z pamięci Ciebie i wszystkich, którzy mówili że będą, a tak naprawdę
NIGDY ich nie było.

\\\

Jak żyć, by żyć?

///

Czy to dalej mój pamiętnik,
czy publiczna gazeta z cytatami?

\\\

Weź kalkulator do swej dłoni i przekalkuluj swoje życie.

///

W życiu najważniejsze jest...
ŻYCIE.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka