wtorek, 25 lutego 2020

Przyjaźń vs Miłość

Nie mam pojęcia, naprawdę nie mam zielonego pojęcia jak zacząć opisywać to co teraz czuje.
Nie wiem czy to chwilowe uczucie, czy tylko dzisiaj tak czuje.
Boję się do tego przyznać, ale muszę,
muszę przyznać się przed samym sobą i nie ukrywać tego.
Chyba się zauroczyłem.


Tak, właśnie tak...
Niedawno zakończyłem związek a znowu coś do kogoś poczułem.
Do osoby okropnie podobnej do mnie.
Wrażliwej, miłej, uczuciowej...
Takiej, która mnie rozumie.

Ale nie możemy być razem, ponieważ znamy się tak bardzo długo.
Tak długo, że nie mógłbym zniszczyć tej przyjaźni dla miłości.
Nie mógłbym znieść tego,że jak nam nie wyjdzie to pewnie nasza przyjaźń się skończy.


Teraz siedzę i płacze pisząc tego posta.
Bo nie mam pojęcia czy to co czuje jest prawdziwe, czy to tylko głupie złudzenie.
Czy to na chwilę, czy na dłuższy okres czasu.

Czy ja cię naprawdę kocham?
Czy jeśli to prawda to dlaczego nie poczułem tego wcześniej?
Coraz częściej myślę o Tobie jak o dziewczynie, a nie przyjaciółce.

Jestem tak bardzo zjebany i przepraszam...


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka